Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@09:32:46 GMT

فلسفه غدیر همان اکمال دین رسول الله است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۹۷۵

فلسفه غدیر همان اکمال دین رسول الله است

آل هاشم با بیان این‌که ظرفیت وحدت بخش عید غدیر نباید مورد غفلت قرار گیرد، تصریح کرد: امروز نیازمند آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت در زندگی فردی و اجتماعی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز(۲۹ مرداد) در دیدار اقشار مختلف مردم تبریز اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) همواره بر حاکمیت اسلامی در تمام امور تاکید داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: کمال دین تنها به بیان احکام اسلامی نیست، بلکه دین به مبین، شارح و مجری معصوم و در حقیقت حاکم و ولی نیاز دارد که هم دین را به طور صحیح بیان کند و هم از تحریف و ایجاد بدعت در دین جلوگیری کرده و آن را به طور صحیح و کامل اجرا کند.

آل‌هاشم با بیان اینکه عید غدیر خم عید اهل بیت پیامبر و از بزرگترین اعیاد است؛ افزود: در این روز مهمترین واقعه تاریخ اسلام و آخرین و مهمترین مأموریت پیامبر اکرم(ص) یعنی تعیین امام و تعیین ولی جامعه اسلامی رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: امروز مسأله ولایت فقیه حاصل شجره شکوهمند انقلاب اسلامی و اندیشه های متعال حضرت امام خمینی(ره) است.

وی با بیان این‌که ظرفیت وحدت بخش عید غدیر نباید مورد غفلت قرار گیرد، تصریح کرد: امروز نیازمند آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت در زندگی فردی و اجتماعی هستیم.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر عید غدیر خم سومین جشنواره طنین مسجد جشنواره طنین مسجد بیرجند جشنواره طنین دهه ولایت و امامت روزنامه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد عید غدیر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی را در شهرک آویویم با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

در بیانیه دیگری حزب الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی در شهرک شتولا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردیم.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک موشک ضدزره به منزلی در شهرک شتولا در الجلیل غربی اصابت کرده است.

کد خبر 6097558

دیگر خبرها

  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • برپایی همایش واقع‌گروی معرفتی در فلسفه اسلامی و چالش‌های پیش‌رو
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند