Web Analytics Made Easy - Statcounter

طمیمیان گفت: تا پایان دهه با کرامت امامت و ولایت ۱۵ برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی در نقاط مرکزی شهرها و روستاهای منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

«قدرت الله طمیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری های موثر در سطح شهرستان های آبادان، خرمشهر و روستاهای پیرامون، سازمان منطقه آزاد اروند حمایت های مناسبی در راستای برگزاری جشن های اعیاد قربان و غدیر خم انجام داده تا فضایی شاد در نقاط مختلف منطقه آزاد اروند ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به اجرای برخی برنامه های تدارک دیده شده در این ایام اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن عمومی و خیابانی در شهرستان آبادان در محل پارک معلم برگزار شد؛ همچنین در سلیج آبادان نیز در ساعت ۲۱ روز (چهارشنبه ۳۰ مرداد) جشن عمومی و خیابانی برگزار می شود.

 

وی از اجرای برنامه های فرهنگی هنری مساجد در روستاها خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جشن خیابانی و عمومی در اروندکنار مسجد النبی (ص)، در منیوحی مسجد امیرالمومنین (ع) و در شهر چوئبده در مدرسه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

وی به برنامه های شهرستان خرمشهر در این ایام اشاره کرد و گفت: با حمایت و همکاری های در نظر گرفته شده به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم در شهرستان خرمشهر و روستاهای اطراف برنامه های متنوع و شادی را برگزار خواهیم کرد که برگزاری جشن خیابانی در مسجد جامع خرمشهر و در مینو شهر از جمله آنهاست.

 

طمیمیان بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، نقاط مرکزی روستاهای شهرستان های آبادان و خرمشهر نیز شاهد اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و مذهبی خواهند بود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر عید غدیر خم سومین جشنواره طنین مسجد جشنواره طنین مسجد بیرجند جشنواره طنین دهه ولایت و امامت روزنامه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد جشن های عمومی جشن های خیابانی سازمان منطقه آزاد اروند برنامه های دهه امامت و ولایت دهه امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای ویژبرنامه «زیر چتر اصفهان» به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «زیر چتر اصفهان» در این منطقه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با محوریت امامزاده ابراهیم محله سودان از سوم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: در این ویژه‌برنامه، نقل اصفهان، ورزشی پهلوانی و تئاتر در تاریخ هشتم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت اختتامیه و معرفی آثار برگزیده انجام می‌شود، افزود: نمایشگاه صنایع دستی اصفهان به دست بانوان هنرمند منطقه، برپایی غرفه کودک و بازی‌های شاد کودکانه، پخش نماهنگ اصفهان و منطقه ۹ از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی اصفهان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت این هفته و به‌منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی در این هفته از چند تن خانواده معزز شهدا و جانبازان منطقه دیدار به عمل خواهد آمد، چراکه معتقدیم دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان در مدیران شهری می‌شود.

کد خبر 747208

دیگر خبرها

  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲