Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با اشاره تلاش‌های مقامات‌آمریکا برای توقیف نفتکش آدریان دریا تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها و یا کشور دیگری دست به اقدام دیگری بزنند قطعا با شدت بیشتری با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری  در رابطه با درخواست آمریکا برای توقیف نفتکش آدریان دریا اظهارداشت: آنان به خوبی می‌دانند که چنین اقداماتی به ضررشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه تصمیم دادگاه آمریکا در مورد ادریان دریا عملی نشد، گفت: این نفتکش اکنون در حال ادامه مسیر و انجام ماموریت خود است.
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با تاکید بر اینکه چنین اقداماتی تاثیری در روابط ایران و سوریه ندارد، گفت: هدف آن‌ها از چنین اقداماتی روابط بین ایران و سوریه نیست؛ آن‌ها از ما مشت محکمی خورده اند و هنوز گیج هستند. با این وجود به خوبی می‌دانند که اگر دست به اقدام دیگری بزنند قطعا با شدت بیشتری برخورد می‌کنیم.
کشتی آدریان دریا که پیش از این گریس یک نام داشت، حدود ۴۵ روز قبل توسط نیرو‌های انگلیسی در جبل‌الطارق توقیف با طرح این ادعا که تحریم‌های اتحادیه اروپا را نقض کرده است، توقیف شد.
سرانجام دادگاه عالی منطقه جبل‌الطارق روز پنجشنبه (۲۴ مرداد) طی حکمی دستور رفع توقیف آدریان دریا را صادر و اعلام کرد: دیگر دلیلی برای نگه داشتن این نفتکش وجود ندارد، اما مقام‌های آمریکایی تلاش کردند تا مانع از رفع توقیف «آدریان دریا» شوند و خواستار جلوگیری از حرکت آن شدند.
سرانجام روز یکشنبه دادگاه عالی جبل‌الطارق با این درخواست آمریکا مخالفت و آن را رد کرد و با توجه به هماهنگی و آماده سازی کشتی «آدریان دریا»، این نفتکش ایرانی روز دوشنبه از منطقه جبل الطارق خارج و وارد آب‌های بین المللی شد. منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار کوثری نفتکش آمریکا نفتکش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است