Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:45:38 GMT

عصبانیت بارسا از دمبله به دلیل غیبت در معاینه

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۵۶۸

عصبانیت بارسا از دمبله به دلیل غیبت در معاینه

اسپورت می‌گوید عثمان دمبله که دیروز اعلام شد پنج  هفته از میادین دور است در بازی مقابل بیلبائو آسیب دیده ولی با وجود درخواست کادر پزشکی ازحضور در معاینه سر باز زده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید عثمان دمبله، ستاره سنگالی بارسلونا که دیروز اعلام شد به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله همسترینگ تا پنج هفته از میادین دور خواهد بود بعد از آنکه در بازی قبلی بارسلونا مقابل بیلبائو از ناحیه پا ضربه خورده و احساس ناراحتی می‌کرد با وجود درخواست کادر پزشکی بارسلونا از او برای حضور در معاینات، در این معاینات شرکت نکرده و دیروز دوشنبه خود را به کادر پزشکی معرفی کرده و بارسلونا از این اقدام دمبله ناراضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اسپورت می‌گوید دمبله که پزشکان بارسلونا از او خواسته بودند یک روز بعد از بازی مقابل بیلبائو، یعنی روز شنبه خود را حتما به کلینیک بارسا معرفی کند تا روز دوشنبه غیبش زده بوده و دیروز در محل کلینیک حاضر شده است. این بر خلاف تاکیدی بوده که پزشکان بارسا به او کرده و گفته بودند باید هر چه سریعتر وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش را بررسی کنند.

 

این روزنامه اسپانیایی مدعی است کادر پزشکی و هیات مدیره بارسلونا از این حرکت دمبله به شدت ناراضی هستند. این روزنامه می‌گوید دمبله ظاهرا در این مدت به سنگال سفری داشته و همین سفر باعث شده وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش رو به وخامت بگذارد. بارسا دیروز رسما اعلام کرد که دمبله تا پنج هفته نمی‌تواند برای بارسلونا به میدان برود.

 

بارسلونا عثمان دمبله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا برای افتتاح و استفاده از اسکای‌ واک که قرار است گیلاس روی کیک ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ باشد، مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

بر اساس اخبار اخیر، یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های سقف جدید استادیوم اسپاتیفای نوکمپ، قابلیت «اسکای واک» خواهد بود، مسیری که در آن مناظر خیره‌کننده‌ای از استادیوم از ارتفاع حدود ۷۰ متری و همچنین مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر بارسلونا را می‌توان مشاهده کرد.

طبق گفته موندو دپورتیوو، النا فورت، معاون سازمانی بارسلونا، قبلا در جلسه باشگاه در تاریخ ۱۱ آوریل به اعضا توضیح داده بود که گفت‌وگوهایی درباره تضمین امنیت اسکای واک صورت گرفته است و بزودی اخبار جدیدی از راه خواهد رسید.

حالا که مجوزها داده شده‌اند بارسلونا می‌تواند اسکای واک را کامل کند و مسیر ساخت آن را پیش ببرد. بر اساس شنیده‌ها، تا زمانی که سقف ورزشگاه به‌طور کامل نصب نشود، اسکای واک تکمیل نخواهد شد.

بنابراین تا تابستان ۲۰۲۶ نمی‌توان از آن استفاده کرد و لذت برد. پروژه اسکای واک قرار است یک تور و گردشگری ویژه در نوکمپ باشد که در آن هواداران برای تماشای شهر از سقف استادیوم بلیت ویژه‌ای را خریداری خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند