Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@17:43:09 GMT

دیدار ظریف با همتای سوئدی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۷۵۶

دیدار ظریف با همتای سوئدی

ظریف وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر اروپایی خود به سوئد رفت و با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر اروپایی خود دیشب پس از فنلاند به سوئد رسید و امروز و با مارگوت والشتروم وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.

ظریف شب گذشته و بلافاصله بعد از ورود به استکهلم، با حضور در جمع گروهی از ایرانیان مقیم سوئد، با آنها به گفت و شنود صمیمی در خصوص موضوعات مختلف پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  منبع: مهر 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «استفان سیجورنی» وزیر خارجه فرانسه امروز یکشنبه در لبنان به منظور کاهش تنش میان حزب الله لبنان و اشغالگران قدس در سخنانی اعلام کرد: همه گروه های لبنانی باید به مسئولیت های خود عمل کنند.

وزیر خارجه فرانسه در این ارتباط ادامه داد: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می کنیم. حفظ لبنان یکی از اولویت ها است و باید از آن جلوگیری کرد. باید مانع از جنگ منطقه‌ ای شویم.

«استفان سیجورنی» در ادامه افزود: ما به حمایت از ارتش لبنان ادامه خواهیم داد و بازگشت ثبات مستلزم استقرار مجدد ارتش لبنان در جنوب این کشور است.

وی در ادامه اضافه کرد: پیشنهاداتی درباره آرام شدن اوضاع در جنوب لبنان ارائه داده‌ ایم و نیازمند رسیدن به توافق (در این باره) هستیم.


این در حالیست که وزیر خارجه فرانسه روز گذشته وارد فرودگاه بین‌ المللی رفیق حریری در بیروت شده بود.

کد خبر 6091460

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات