Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@05:20:10 GMT

غدیر مهمترین روز عالم است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۸۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امام جمعه شهرستان درگز با اشاره به جایگاه رفیع عید غدیر در روایات اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد: غدیر آمد که بگوید نعمت‌ها با ولایت کامل می‌شوند و خدا از اسلام بدون ولایت راضی نیست؛ همه مردم تا روز قیامت رسالت دارند موضوع ولایت را به نسل‌های بعد از خود منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه درگز همچنین گفت: خدا در روز عید غدیر به اندازه دو برابر تمام روز‌های مهم و با ارزش سال، گناهان بندگان خود را می‌آمرزد؛ هدیه دادن در روز غدیر به اندازه‌ای مهم است که سفارش شده اگر پول ندارید، قرض کنید و هدیه بدهید؛ و در نهایت اطعام به یک مومن در روز غدیر ثواب اطعام دو میلیون پیامبر و صدیق و شهید را دارد.

حجت الاسلام ایروانی تبیین کرد: یکی از نقاط قوت نظام ما در دفاع مقدس همین روحیه جهادی و انقلابی است که شهدا و جانبازان از خود نشان دادند؛ اگر شهدا یک بار جان دادند آزادگان ما روزی یک بار جان می‌دادند و سخت‌ترین شکنجه‌های روحی و جسمی را تحمل می‌کردند.

وی مسجد را پایگاه اصلی تبلیغات اسلام دانست و تاکید کرد: مسجد هم باید جبهه‌ای باشد برای تربیت نیروی نظامی و هم محلی برای کار‌های فرهنگی و اجتماعی؛ مسجد طراز اسلامی باید کارکرد همه جانبه همچون حل مشکلات خانوادگی و اجتماعی مردم داشته باشد.

امام جمعه درگز تصریح کرد: صنعت دفاعی ما موتور پیشران پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های گوناگون و نماد خودباوری به توان داخلی است؛ ما امروز موفق‌ترین کشور منطقه در حوزه دفاعی هستیم، پیشرفت‌های ما چشم جهانیان را خیره کرده و دشمن را مایوس از تجاوز.

حجت الاسلام ایروانی تبیین کرد: آغاز به کار بنیاد برکت در ۲۰ روستای درگز عامل تحولات خوبی برای شهرستان است؛ امیدواریم مسئولین با جدیت بیشتری همکاری کرده و از این فرصت برای حل مشکلات اقتصادی شهرستان استفاده کنند.

وی در پایان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت حجاب و عفاف برخی اماکن تفریحی شهرستان گفت: کار بسیار خوبی که از هفته‌های گذشته آغاز شده و انشالله ادامه خواهد داشت حضور تیم‌های تذکر لسانی ستاد امر به معروف شهرستان در مناطقی همچون زو درونگر و تفرجگاه چهلمیر است؛ امر به معروف بر همه واجب است و نباید نسبت به فساد و بی بند و باری سکوت کنیم، در غیر اینصورت عقوبت آن دامن همه ما را خواهد گرفت.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است