Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:30:37 GMT

تمجید سرمربی ریوآوه از طارمی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۸۲۵

تمجید سرمربی ریوآوه از طارمی

کارلوس کارواخال با تمجید از مهدی طارمی او را خریدی موفق و خوب برای تیمش توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت باکس، ریو آوه در نخستین بازی‌اش در لیگ پرتغال بامداد شنبه (۲۶ مرداد) برابر فامالیکائو قرار گرفت و با یک گل از میزبانش شکست خورد. مهدی طارمی، بازیکن ایرانی ریو آوه در دقیقه ۷۸ به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون یاران طارمی خودشان را برای دیدار دوم خود در لیگ پرتغال آماده می کنند جایی که باید جمعه شب برابر آوس قرار گیرند که مهرداد محمدی دیگر بازیکن ایرانی را در اختیار دارد و این دیدار تقابل دو بازیکن ایرانی حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ پرتغال است. 

مهدی طارمی در بازی هفته نخست تنها ۱۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد ولی توانست یک پنالتی بگیرد و نمایش خوبی داشت و به نظر می‌رسد بتواند در هفته دوم از ابتدا برای ریوآوه بازی کند. 

کارلوس کارواخال، سرمربی ریو آوه با تمجید از مهدی طارمی گفت: طارمی خرید خیلی خوبی بود و توانستیم این بازیکن را جذب کنیم. او دوست داشت در فوتبال اروپا بازی می کند و خوشحالیم او را به خدمت گرفتیم چون باعث تقویت تیم در خط حمله می‌شود. او بازیکنی است که از فضاهای کم و کوچک بیش‌ترین بهره را می‌برد و در این مدت توانسته هماهنگی خوبی با سایر بازیکنان تیم پیدا کند. ما از طارمی انتظار خیلی زیادی داریم و او در حال هماهنگ شدن با سایر نفرات تیم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ریوآوه مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا