Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا ظاهرا به اهدافش در رابطه با میراندا می‌رسد.

طرفداری - با تایید ایجنت، خوان میراندا، مدافع بارسلونا فاصله تا انتقال به المپیک مارسی ندارد.

میراندای 19 ساله و اسپانیایی که چند سال در لاماسیا حضور داشته و بارسا حساب ویژه‌ای برای آینده سمت چپ خط دفاع روی او باز کرده، از جمله بازیکنانی است که اخیرا پیشنهادهای فراوانی روی میز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین تیمی که به طور جدی خواهان جذب او شد، یوونتوس بود. پاراتیچی، مدیر یووه شخصا راهی کاتالونیا شد تا برای خرید میراندا تلاش کند اما ظاهرا او توفیقی در این رابطه نخواهد داشت.

به گزارش موندو دپورتیوو، جوزپ ماریا اوروبیگ، ایجنت میراندا در مصاحبه با یک کانال فرانسوی درباره انتقال موکلش به مارسی گفت:

کار تقریبا تمام است. نکته مهم این است که میراندا باید تعداد مشخصی بازی در طول فصل انجام بدهد و همچنین مارسی حق خرید او را در پایان فصل داشته باشد. بارسلونا هم می‌بایست بند بازخریدی در اختیار داشته باشد تا کنترل آینده میراندا از دستش خارج نشود.

باید دید آیا این انتقال نهایی می‌شود یا شاهد یک چرخش ناگهانی از سوی میراندا خواهیم بود. گفتنی است بارسا ترجیح می‌داد این بازیکن راهی اوترخت هلند شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد

شب گذشته ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا قطعی شد و او از تصمیمش برای استعفا منصرف شد. به همین دلیل امروز نشستی خبری در باشگاه بارسلونا با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند.

ابتدا لاپورتا حرف زد و گفت به چه دلیلی اصرار برای ماندنی شدن ژاوی داشت و سپس مربی کاتالان توضیح داد که چرا از استعفا منصرف شده است.

در بخشی از نشست، لاپورتا هنگامی که از ژاوی تعریف می‌کرد، احساساتی شد. هم او و هم ژاوی برای یک لحظه احساسی شدند و بغض رئیس شکست که با تشویق حاضران در نشست همراه بود.

لاپورتا بعد از گفتن این جمله که به داشتن ژاوی افتخار می‌کنیم، برای لحظاتی مکث کرد و به وضوح منقلب شده بود. او سپس ادامه داد و چند بار دیگر تاکید کرد که به ژاوی و ایده‌هایش اعتماد کامل دارد.

منبع: ورزش سه

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا