Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی با حضور در منزل سادات، این روز بزرگ را به آنها تبریک گفته و تکریم غدیر و تشریح جایگاه آن را در پیشگاه خداوند و قرآن کریم، تکلیف پیروان اسلام ناب محمدی عنوان کردند.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان به همراه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم شعرخوانی و مدیحه سرایی به مناسبت این رویداد بزرگ حضور یافته و با عموم مردم استان قزوین به مناسبت عید غدیر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامگاه گذشته نیز اجتماع بزرگ سادات و پیروان ولایت در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.
واقعه غدیر از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است که در آن، پیامبر گرامی اسلام(ص) هنگام بازگشت از حجه الوداع در ۱۸ ذی‌ الحجه سال دهم قمری در غدیر خم، امام علی(ع) را جانشین خود معرفی کرد. حاضران در آن واقعه که بزرگان صحابه نیز در میانشان بودند، با امام علی(ع) بیعت کردند.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان یادواره هشت شهید روستای رودشتی سادات محمودی بخش پاتاوه و شهید ابروی محله شهید نورمحمد بیاد در روستای بنزرد بخش پاتاوه با حضور مسولین استانی وخانواده معظم شهدا جانبازان واقشار مختلف مردم برگزار شد.
جانشین سپاه شهرستان دنا گفت: شهدای ایران اسلامی در راه اعتلای اسلام و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی که یک الگوی برگرفته از حاکمیت نبوی و علوی است به شهادت رسیدند. سرهنگ حسن زاده افزود: در طول تاریخ ایران برکتی به اندازه انقلاب اسلامی سراغ نداریم که خیرات و برکات آن برای عموم قابل مشاهده باشد و باید شکرگذار این جنبش بزرگ باشیم.
امام جمعه پاتاوه هم گفت: امروز کمردشمنان اسلام در برابر تفکر بسیجی و آرمان‌های شهدا خم شده است.
حجت الاسلام سیادت افزود: شهدای جنگ تحمیلی روز‌های پیروزی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام را باور داشتند و پرچم پیروزی را به دست ما داده اند که باید جوانان ما در قالب بسیج جهانی مسلمانان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند تا نابودی دشمنان را رقم بزنند. مسوول بسیج حوزه مقاومت سادات محمودی گفت: این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شد.
قوام صفت افزود: این یادواره‌ها در همه روستاههای سادات محمودی بخش پاتاوه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد