Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:13:05 GMT

تاج: متخلفان با برخورد ستاد انضباطی روبرو می شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۳۰۶

تاج: متخلفان با برخورد ستاد انضباطی روبرو می شوند

«مهدی تاج» در نشست امنیت رویدادهای ورزشی در حضور وزیر ورزش و جوانان افزود: هماهنگی خوبی داریم و قطعا مشکلاتی که در ادوار گذشته لیگ داشتیم با بازنگری و کار کارشناسی اصلاح شده و انشاالله امسال شاهد یک لیگ منظم و با امنیت و آسایش خاطر برای هواداران فوتبال خواهیم بود.

وی با تقدیر از همکاری وزارت ورزش و جوانان، و مجموعه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نیروی انتظامی اظهار داشت: هدف همه ما ایجاد و حفظ نشاط اجتماعی از مسیر فوتبال است، چرا که بزرگ‌ترین همایش انسانی کشور را هر هفته در رقابت‌های لیگ برتر و سایر لیگ های فوتبال کشور شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج درباره کنترل و برخوردهای قانونی با متخلفان گفت: ستاد انضباطی با هرکسی و در هر جایگاهی که باشد و قواعد و قوانین را رعایت نکند برخورد خواهد کرد و تاکید داریم صدور آرای انضباطی به سرعت و حتی تا قبل از پایان روز مسابقه باشد و در این مورد با کسی تعارف نداریم.

رییس فدراسیون فوتبال از همه دوستداران فوتبال خواست به کمک یکدیگر و در سایه همدلی و همکاری فوتبال را حفظ کنیم و به طور قطع در سایه یک لیگ منظم و قوی تیم های ملی قدرتمند خواهیم داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی تاج لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان