Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@13:12:09 GMT

۲۲ هزار نفر در مساجد سبزوار اطعام شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۴۶۰

۲۲ هزار نفر در مساجد سبزوار اطعام شدند

دبیر اجرایی طرح ضیافت علوی در سبزوار روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این سفره اطعام با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه در ۵۵ مسجد شهر سبزوار و ۱۲ مسجد روستایی این شهرستان پهن شد.
جواد شمس آبادی افزود: این اطعام با استفاده از یک میلیارد و ۱۲۰میلیون ریال نذورات مردمی که حاصل مشارکت پنج هزار و ۲۰۰ خیّر بود و با همکاری جهادی هیات محبان اهل ‌بیت (ع) در روز عید غدیر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این طرح برای پنجمین سال متوالی با هدف بزرگداشت دهه ولایت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره ۸۰ شهید سادات و ۱۲ شهید این شهرستان در منا و به همت خادمان افتخاری آستان مقدس شهیدان سبزوار برگزار شد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۹۲۲
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اهل بیت جامعه مسجد مشهد سبزوار قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»