Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:02:59 GMT

سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۷۱۰

سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود معرفی شد

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان از معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود خبر داد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الله یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: با ابلاغ استاندار سمنان «احمد خرم» به‌عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از ابلاغ استاندار سمنان آمده است که با عنایت به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به‌مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به‌موجب این ابلاغ با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود منصوب می‌شوید.‌

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شد‌‌دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منصوب شدسرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب شد

در این ابلاغ خطاب سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود آمده که با توجه و احترام به مردم، این ولی‌نعمتان ما و تشکیل جلسات هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری جهت اجرای امور به‌صورت مستمر، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری‌های تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان ازجمله وظایفی است که امید است در انجام آن تلاش و کوشش نمایید.‌

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویّات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان گفت: معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شاهرود و بخشداری بیارجمند بخشی از رزومه کاری «احمد خرم» است.

یحیایی تصریح کرد: احمد خرم در حال حاضر با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود منصوب‌شده است.

«محمد کرم محمدی» پیش از این فرماندار شاهرود بود.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد