Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@08:52:39 GMT

مقابل استقلال هدفی جز برد نداریم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۷۹۷

مقابل استقلال هدفی جز برد نداریم

به گزارش وانانیوز،  هوشنگ نصیرزاده درباره بازگشت دوباره‌اش به ماشین‌سازی و اینکه گفته بود به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت می‌کند، گفت: بعد از اتفاقی که برای آقای جمشید خطیبی رخ داد، هیئت مدیره از من درخواست کرد که برای جلو بردن کارها برگردم. البته در ثبت شرکت‌های تبریز همچنان من مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هستم و هنوز تغییری در ثبت شرکت‌ها انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط ماشین‌سازی در آستانه بازی با استقلال خاطر نشان کرد: تیم ما 9 بازیکن خود را از دست داد و این موضوع کار رسول خطیبی را سخت کرد. با این حال امیدواریم که شرایط خوبی برای فصل جدید داشته باشیم. البته همه‌ی تیم‌ها برای شروع لیگ مثل هندوانه دربسته هستند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که از لحاظ فنی چه شرایطی دارند. امسال فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است و در فصل جدید بر خلاف سال‌های گذشته گزینه سقوط نداریم.

 مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ارتباط با پیش‌بینی‌اش از بازی برابر استقلال تصریح کرد: من پیشگو نیستم و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. ما میزبان هستیم و طبیعتاً هدف‌مان برد در این بازی خانگی است. ماشین‌سازی مدتی پیش یک بازی دوستانه هم با استقلال انجام داد، اما بازی‌های دوستانه با بازی‌های رسمی خیلی فرق دارد و با شرایطی متفاوت روز جمعه به میدان خواهیم رفت.

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ مدافع تنومند و بلندقامت استقلال خوزستان که در نیم فصل به جمع شاگردان پورموسوی اضافه شد به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و نقش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم دارد.

اندونگ در بازی مقابل مقابل ملوان عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشت و رهبری این تیم را در خط دفاعی برعهده داشت و در جریان مسابقه سعی داشت تا تمرکز بازیکنان را به جریان مسابقه معطوف کند و تحت تاثیر گل که در نیمه نخست خوردند قرار نگیرند.

او در ادامه مسابقه در دقیقه 60 مسابقه خط دفاعی را رها کرده بود و در محوطه جریمه ملوان حضور داشت و روی ارسال بلندی که انجام شد و در ریباند ضربه سری که به سمت دروازه ملوان رفت توانست بازی را به تساوی بکشد، اندونگ بعد از گلی که به ثمر رساند بازیکنان استقلال خوزستان را به سمت نیمه خودی و شروع سریع بازی تشویق کرد و باز هم قدرت رهبری خود را به رخ کشید.

ویدئو: 331595

اندونگ در بازی با صنعت نفت آبادان هم برای این تیم گلزنی کرد و خیلی زود استقلال را مقابل صنعت نفت پیش انداخت و این مسابقه با گلی که طالب ریکانی به ثمر رساند به تساوی کشیده شد، گل دقایق پایانی آسو رستم پیروزی را برای استقلال خوزستان به همراه آورد و در جشن پیروزی یک نفر بیشتر از بقیه حضور داشت و با سکوهای آبی ورزشگاه غدیر ارتباط برقرار کرد، عثمان اندونگ!


این بازیکن با تعصب و انگیزه خاصی در ترکیب آبی‌های خوزستان به میدان می‌رود و هواداران خوزستانی حساب ویژه‌ای روی او در پنج هفته پایانی لیگ برتر باز کردند و درخشش او در خط دفاعی می‌تواند بقای استقلال خوزستان در لیگ را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • دورتموند ۵-۱ آگزبورگ؛ زمینه‌سازی زنبورها برای خلق حماسه‌ در اروپا
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!