Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین روز از رقابتهای تیروکمان قهرمانی جهان نوجوانان و جوانان در مادرید اسپانیا و در مرحله مقدماتی کمانداران ایران در رشته های ریکرو و کامپوند به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش ایسنا، در نخستین روز از رقابتهای تیروکمان قهرمانی جهان در مادرید اسپانیا و در پایان مرحله مقدماتی این رقابتها، در ریکرو جوانان رضا شبانی با ٦١٧ امتیاز در جایگاه ٥٦ جدول رده بندی مرحله مقدماتی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نخستین مرحله از بخش حذفی با کماندار برزیلی دیدار خواهد داشت.

نیلوفر علیپور نیز با ٦١٤ امتیاز در رده ٢٣ جدول رده بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت.
تیم میکس ریکرو جوانان نیز با ترکیب رضا شبانی و نیلوفر علیپور با ١٢٣١ امتیاز در رده بیستم جدول رده بندی مرحله مقدماتی ایستاد. این تیم در نخستین دیدار خود در دور حذفی به مصاف تیم ایتالیا می رود.

امین محمد قربان زاده نیز با ٦٨٦ امتیاز در رده ١٨ جدول رده بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت. پارسا زمانی نژاد در کامپوند نوجوانان با ٦٧٨ امتیاز در رده ٣١ قرار گرفت.
همچنین آرمین پاکزاد با ٦٧٥ امتیاز در جایگاه سی و هفتم دور مقدماتی ایستاد. به این  ترتیب قربان زاده در دور حذفی به مصاف کمانداری از اسپانیا خواهد رفت و زمانی نژاد و پاکزاد نیز به مصاف نمایندگانی از تایلند و بلژیک می روند.
 در پایان جدول رده بندی مرحله مقدماتی تیم کامپوند نوجوانان نهم شد و در نخستین دیدار در مرحله حذفی برابر هند قرار می گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای