Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@14:06:44 GMT

توافق ریبری با فیورنتینا

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۱۶۰

سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد که باشگاه فیورنتینا با فرانک ریبری، هافبک سابق بایرن مونیخ به توافق نهایی رسید و این بازیکن فردا در تست های پزشکی تیم شرکت می کند.

اخبار ورزشی_ ریبری از سال 2007 برای بایرن مونیخ بازی می کند و قرارداد با باشگاه آلمانی ماه گذشته به پایان رسید و اکنون به عنوان بازیکن آزاد به تیم ایتالیایی منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد ریبری با فیورنتینا دوساله و تا سال 2021 خواهد بود. ریبری برای بایرن 273 بازی انجام داد و در  طی این سال ها 86 گل به ثمر رساند. این هافبک 36 ساله برای تیم ملی فرانسه نیز 81 بازی انجام داد و 16 گل برای خروس ها به ثمر رساند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایتالیا بایرن مونیخ بازی تیم ملی ایتالیا بایرن مونیخ تیم ملی کالچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند

داور سرشناس لهستانی به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)؛ قضاوت دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شیمون مارچینیاک از لهستان سپرده شد.

دو هموطن مارچینیاک یعینی توماش لیستکیویش و آدام کوپسیک هم او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. توماش کِویاتکوفسکی از لهستان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این بازی انتخاب شده است.

اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد

تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در حالی از ساعت 22:30 چهارشنبه به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت که بازی رفت با تساوی 2-2 در مونیخ پایان یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم