Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:34:15 GMT

۱۹۶ برنامه در آموزش و پرورش استان بوشهر تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۴۲۹

۱۹۶ برنامه در آموزش و پرورش استان بوشهر تدوین شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین حسینی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست آموزشی-توجیهی تهیه و ابلاغ بسته انتظارات از مدارس مستند به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین اظهار داشت: برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استان در پروسه یک ماهه ویرایش، جمع بندی و تدوین و به وزارت متبوع ارسال شد.
وی تصریح کرد: سند تحول بنیادین تنها سند علمی کشور است که تاکید همه ارکان نظام را داراست و در آموزش و پرورش لازم الاجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در طول برنامه ششم توسعه، از سوی مجلس، دولت و وزارت آموزش و پرورش راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان بوشهر تعیین شده است اظهار داشت: سند تحول بنیادین اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در سال جاری است.

حسینی به ۱۹۶ برنامه تدوین شده در آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: همه برنامه های اجرایی استان مبتنی بر اهداف سند تحول بنیادین و برنامه وزارت در سال ۹۸ تنظیم خواهد شد که در همین راستا به زودی یک بسته راهنمای عمل در قالب «انتظارات از مدرسه» به واحدهای آموزشی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: مناطق آموزشی همه برنامه ها را به صورت تجمیعی و دوره ای به مدارس ارسال خواهند کرد و هیچ برنامه ای نباید به صورت معاونتی و تفکیکی به مدارس ابلاغ شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید به همه ابعاد رشدی دانش آموزان در دوره های مختلف توجه شود یادآور شد: مدرسه محوری از تاکیدات اصلی سند تحول بنیادین است و تنظیم برنامه باید در این زمینه صورت گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: اجرایی کردن سند و گرفتن بازخوردهای آن در راستای اجرای مطلوب برنامه عملیاتی و سند تحول بنیادین مورد توجه روسای آموزش و پرورش مناطق استان باشد.

کد خبر 4697569

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین حسینی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر قزوین بوشهر روز خبرنگار شیراز شهرکرد ایلام گرگان عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کد خبر 6093549 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود