Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@02:51:09 GMT

همه برزیلی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۶۲۶

همه برزیلی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس +عکس

تیم فوتبال پرسپولیس در طول همه سالهایی که در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته تنها ۷ بار از وجود بازیکنان برزیلی در ترکیب تیمش استفاده کرده است.

سرویس ورزش مشرق – با قطعی شدن حضور جونیور براندائو مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیست نفرات این تیم برای ورود به لیگ نوزدهم به بررسی هموطنان این فوتبالیست پیش از او در باشگاه پرسپولیس پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پائولو دی‌کارمو

اولین برزیلی تاریخ باشگاه پرسپولیس پائولو دی کارمو بود که در سال ۱۳۸۷ به این تیم پیوست. افشین قطبی او را به پرسپولیس آورد و همچنین او را آقای گل لیگ برزیل عنوان کرد. قطبی در معرفی این بازیکن گفت که روزی او بهترین بازیکن لیگ ایران خواهد شد اما کیفیت پایین او خیلی زود نمایان شد و این بازیکن از پرسپولیس رفت. نکته جالب این بود که شغل اصلی این بازیکن پرنده فروشی بود! وی در ۸ بازی برای این تیم تنها یک گل برای پرسپولیس زد.

بیشتر بخوانید:
  بازی کردن در سری A برزیل کار آسانی نیست/ جونیور به کار پرسپولیس می‌آید

*تیاگو آلوز فراگا

هافبک برزیلی که در سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ به مدت دو فصل برای پرسپولیس بازی کرد. این بازیکن در ۴۸ بازی که برای پرسپولیس انجام داد موفق شد ۴ گل هم به ثمر برساند.

*وسلی برازیلیا

برازیلیا مهاجم دیگر برزیلی بود که در سال ۸۸ به پرسپولیس پیوست و یک فصل (تا خرداد ۱۳۸۹) در خدمت این تیم بود. برازیلیا در ۱۴ دیدار ۲ گل زد تا کارنامه ضعیفی از خود برجای گذاشته باشد.

*نیلسون کوریا

دروازه بان برزیلی پرسپولیس را می توان یکی از موفق ترین بازیکنان برزیلی دانست که به این تیم آمده است. او در دو فصل و بین سالهای ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۳ عضو این تیم بود و در نهایت از پرسپولیس جدا شد.

* روبرتو دسوزا رزنده

رزنده هافبک برزیلی بود که در سال ۱۳۹۱ به پرسپولیس پیوست که در اولین بازی برای پرسپولیس دچار مصدومیت شدیدی شد و به واسطه آن چند ماه از تمرینات دور بود. او تنها ۳ بازی برای پرسپولیس انجام داد و در نیم فصل از این تیم رفت.

* تادئو

در سال ۱۳۹۳ یک مهاجم برزیلی با اضافه وزن بالا به تیم حمید درخشان اضافه شد تا مشکل گلزنی را در کنار رضا نوروزی، محمد عباس زاده و مهدی طارمی حل کند اما او تنها در ۵ دیدار در ترکیب اصلی به میدان رفت و تنها یک گل هم به ثمر رساند.

*فرناندو گابریل

یک هافبک بازیساز برزیلی با شاخصه های هجومی بود و خیلی زود به یکی از مهره های اصلی تیم برانکو بدل شد اما حضور او تنها یک نیم فصل به طول انجامید و سپس عنوان شد او به خاطر مشکلاتی که با برانکو داشت از پرسپولیس رفت. این بازیکن هم پس از جدایی پرسپولیس را تا آستانه کسر امتیاز پیش برد اما سرانجام ماجرا ختم به خیر شد. گابریل ۱۳ بار برای تیمش به میدان رفت. او در سال ۱۳۹۳ برای پرسپولیس بازی کرد.

براندائو هم با ثبت قراردادش با پرسپولیس هشتمین برزیلی تاریخ این باشگاه خواهد بود که قرار است در پست مهاجم به میدان برود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی پرسپولیس جونیور براندائو گابریل کالدرون دی کارمو لیگ برتر مهاجم برزیلی بازیکن برزیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!

به گزارش "ورزش سه"، با در نظر گرفتن مصدومیت امید عالیشاه و غیبت او در بازی جام حذفی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اوسمار ویرا باید به دنبال بهترین گزینه جانشینی برای کاپیتان تاثیرگذار و آماده تیمش باشد.

در سیستم مدنظر اوسمار در تمام بازی‌های گذشته عالیشاه به عنوان بازیکن آزاد پشت سر مهاجم نوک وارد میدان می‌شد و در این پست خیلی خوب جا افتاده بود، اما با توجه به غیبتش در بازی با ایرالکو ترکیب سرخ‌ها حداقل یک تغییر نسبت به بازی قبلی‌شان در آبادان خواهد داشت.

در نگاه اول اینگونه به نظر می‌رسد که احتمال استفاده از وحید امیری کاپیتان دوم تیم و بازیکن باتجربه‌ای که در پست‌های مختلف کارایی بالایی دارد آنقدر هست که بازی کردن گزینه‌ای دیگر در ترکیب اصلی محتمل نباشد، اما محمد خدابنده‌لو هم می‌تواند گزینه جانشینی کاپیتان تیمش در اراک باشد.

خدابنده‌لو که در بازی‌های قبلی پرسپولیس غالبا به عنوان هافبک دفاعی مکمل به جای سروش رفیعی و کنار مسعود ریگی بازی می‌کرد در دیدار با صنعت نفت آبادان برای نخستین بار در پستی که عالیشاه به میدان می‌رود بازی کرد و شاید اوسمار در آن چند دقیقه از این بازیکن به عنوان هافبک آزاد یا بازیکن پست 10 استفاده کرده تا شرایطش را برای دیدار در اراک بسنجد.

به همین خاطر و با در نظر گرفتن این تست چند دقیقه‌ای احتمال فیکس شدن خدابنده‌لو در اراک به عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم وجود دارد. هافبک 24 ساله پرسپولیس در تیم‌های قبلی خود مس رفسنجان، ذوب آهن و پیکان غالبا در این پست به میدان رفته و با توجه به تکنیک بالا و قدرت گلزنی‌اش شاید در این پست برای تیمش تاثیرگذارتر باشد و نمایشش بیشتر به چشم بیاید و در صورتی که به میدان برود خطرناک‌ترین ورژن خود در لباس پرسپولیس را ارائه خواهد کرد.

چنانچه عصر جمعه خدابنده‌لو در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود، هر چهار خرید زمستانی سرخ‌ها که در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر در اراک حضور نداشتند در ترکیب اصلی سرخ‌ها خواهند بود و اوسمار می‌تواند با این چهار شگفت انگیز خود هم آن شکست را جبران کرده هم اینکه تیمش را به جمع هشت تیم برتر نهایی جام حذفی برساند.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال