Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه با یک هیأت از مجلس دومای روسیه دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، اعضای این هیأت به ریاست دیمیتری سابلین، از نمایندگان مجلس دوما در دمشق با اسد دیدار کردند.

اسد در جریان این دیدار بر عزم و اراده دولت و ملت سوریه بر تداوم مبارزه با تروریسم برای ریشه کن کردن نهایی آن، تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری سوریه همچنین با اشاره به تحولات ادلب گفت: مبارزه با تروریسم علیرغم حمایت های مستمر کشورهای غربی و عربی از تکفیریها ادامه دارد.

وی گفت: تحولات اخیر ادلب، حمایت نامحدود ترکیه از تکفیریها را به آنانکه کوچکترین شکی نسبت به این اقدامات آنکارا داشتند، ثابت کرد.

گفتنی است، هیأت روسی نیز در جریان دیدار با اسد تحقق دستاوردهای مقامت سوریه در نبرد با تکفیریها را تبریک گفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسین امیرعبداللهیان در چهارمین دیدار خود در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه گفت‌وگو و رایزنی کرد.

پیش از این، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود از مصر، اندونزی و عربستان سعودی دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس