Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان فدراسیون تیراندازی در این باره اعلام کردند بحث عدم تهیه‌ بلیت نبوده ست.

طرفداری- در حالی که قرار بود تیم ملی تیراندازی ایران برای حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک روز دوشنبه راهی ریو شود اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش فارس، روز گذشته به اعضای تیم ملی تیراندازی ایران اعلام شد این سفر انجام نمی شود البته شنیده شد به خاطر عدم تهیه بلیت این سفر لغو شده اما به نظر می رسد قرار است تیم ملی تیراندازی فردا شب راهی ریو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان فدراسیون تیراندازی در این باره اعلام کردند بحث عدم تهیه‌بلیت نبوده بلکه به خاطر اختلالات پروازی یک پرواز کنسل شده که همین موضوع روی سفر تیم ملی ایران هم تاثیر گذاشته است.

با توجه به اینکه قرار بود یک هفته قبل از آغاز مسابقات جهانی تیم ملی راهی ریو شود این تعویق سفر مشکلی در تیم ملی ایران ایجاد نمی‌کند.

کاروان تیراندازی ایران تاکنون یک سهمیه توسط نجمه خدمتی در تفنگ بادی ۱۰ متر کسب کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • هیئت اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه