Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران به مناسبت عید غدیر اظهار داشت: هر سال شاهد گسترش و توسعه کمی و کیفی برنامه‌های عید غدیر در استان قزوین هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت:مشارکت مردم استان در برنامه‌های عید غدیر و اطعام غذا هر سال افزایش می یابد که نشان دهنده میزان عشق و ارادت مردم به امیر المومنین (ع) و خاندان طاهرینش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از توجه روز افزون مردم به عید غدیر خاطرنشان کرد: این عید برکات و ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و مردم علاقه و توجه خاصی به این روز دارند که جای خوشحالی است.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام