Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع بنابی حریم امنیت کشورمان دیشب در حین انجام ماموریت در سردشت به شهادت رسید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عمران دوستی فرمانده سپاه بناب گفت: پاسدار شهید علی پیغامی خوشه مهر، دیشب حین انجام ماموریت در راه حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ارتفاعات قندیل سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین این شهید مدافع وطن ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه از مقابل مصلی اعظم بناب به طرف گلشن شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

پاسدار شهید شهید علی پیغامی خوشه مهر در سال ۱۳۷۶ در یک خانواده مذهبی در بناب چشم به جهان گشود و بعد از اتمام تحصیلات به خیل پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهادت سپاه بناب ارتفاعات قندیل سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب

سرهنگ عبدی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در بناب در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهادکشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق را کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد