Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر امروز در مراسم جشن عید غدیر در مسجد امیرالمومنین (ع) ولیعصر جنوبی تبریز، گفت: اگر ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع) به عنوان یک نعمت بزرگ مورد سپاسگزاری قرار نگیرد و قدرش را ندانیم و از آنجایی که این حرکت جاودانه مایه وحدت امت اسلامی است، لذا خداوند طبق سنت تاریخی خود، نعمت معنوی خود را از مسلمانان می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه تبریز با بیان اینکه عید غدیر باید بیش از پیش احیا شده و زنده نگه داشته شود، خاطرنشان کرد: واقعه غدیر به خاطر عظمت و برتری خود نسبت به اعیاد دیگر به صورت برجسته نمود عینی دارد و بایستی در جامعه ما روز به روز به آن توجه بیشتری شود.


او خاطرنشان کرد: اینکه ما از عید غدیر و واقعه غدیر چه به دست می‌آوریم تنهابا نگاه جاری به حوادث تاریخی می‌توان از آن درس گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، افزود: یک حادثه مهم زمانی ماندگار می‌شود که رنگ و بوی الهی به خود داشته باشد و غدیر از این جهت که تاریخ بشریت جاریست و هرگز فراموش نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع)، مانند رسالت پیامبر اکرم (ص) با انتخاب و انتصاب الهی صورت گرفته، نه با انتخاب مردم، چون عقل بشر از درک و دریافت مقام معنوی امامت عاجز و ناتوان است و در واقع این انتخاب و انتصاب به امر خداوند متعال انجام گرفته است.

انتهای پیام/ب

صحبت های حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم جشن عید غدیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، ۷ اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، درهای دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم خواهند بود.

دیگر خبرها

  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید