Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، با تلاش شبانه روزی دولت و نهادهای مردمی مراحل رسیدگی و ساخت منازل برای هموطنان سیل زده در حال تکمیل است.

 

 

 

بیشتر بخوانید: وقتی سیل مهربانی ساخت مسکن را برای مناطق سیل زده سرعت می بخشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   تلاش و همدلی برای سازندگی + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه زلزله سیل دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است

امام جمعه شهرستان پلدشت گفت: امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است، همه باید به آن توجه ویژه کنند و قدردان زحمات آن‌ها باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه شهرستان پلدشت با اشاره به اهمیت کسب روزی حلال و با اشاره به در پیش بودن روز کارگر اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند، دست‌هایی که برای کسب روزی حلال برای خود و خانواده‌اش تلاش می‌کند در آتش جهنم نمی‌سوزد و بر این اساس جایگاه انسانی‌هایی که برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه کسی که برای کسب روزی حلال از خانه خارج می‌شد اگر در بین راه کشته شود شهید محسوب می‌شود و همانند جهاد در راه خداوند است، افزود: هدف اصلی آفرینش، تلاش برای رسیدن به کسب روزی حلال است و پیامبر اسلام (ص) فرموده‌اند، کسی که با حمل هیزم روزی به دست می‌آورد و از آن درآمد خود صدقه می‌دهد، جایگاهش بالاتر از افرادی است که کار نمی‌کنند.

امام جمعه شهرستان پلدشت با تاکید بر اینکه بیکاری و سستی منجر به مسائل و مشکلات فراوانی در جامعه می‌شود و جامعه را به نابودی می‌کشاند، گفت: آثار و برکات انسان‌های تلاشگر در زندگی و جامعه فرد نمایان می‌شود و کار کردن عیب نیست.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به ۹ اردیبهشت سالروز شوراهای اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی حضور مردم در مسائل مختلف را به اوج خود رسانده است و انتخاب شوراهای اسلامی گوشه‌ای کوچک از آن است.

وی با اشاره روز جهانی کار و کارگر، با بیان اینکه جوانان مستعد و متخصص از پتانسیل‌های مهم هر کشوری است و مسئولان نظام باید آن‌ها را کشف و به‌کارگیری کنند، افزود: رکن جهش تولید، کارگر است و اگر کارگر نباشید تولیدی صورت نمی‌گیرد، وقتی از ظرفیت کارگری برای جهش تولید به‌درستی استفاده شود دست کارگر هم پر می‌شود.

امام‌جمعه پلدشت با تاکید بر اینکه هدف دشمن و استکبار عقب نگه‌داشتن تولید است و حل این مشکل نیازمند حمایت از تولید داخلی است، اظهار کرد: امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است، همه باید به آن توجه ویژه کنند و از زحمات آنها قدردان باشند.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به تحریم‌ها افزود: ملت زنده از دشمنی دشمن برای خود فرصت ایجاد می‌کند، ما باید از تحریم‌ها برای خود فرصت ایجاد کنیم.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم گفت: دانش آشناترین روش برای عزت و پیشرفت کشور است و همه ما باید تلاش کنیم تا قله‌های علم و پیشرفت را فتح کنیم، شهید مطهری یک جریان در کشورمان بود.

امام‌جمعه پلدشت اظهار کرد: بصیرت یکی از ویژگی‌های شهید مطهری بود و با علم خود به مسائل اشرافیت داشت و به‌موقع سخن گفته و عمل می‌کرد و شهید مطهری در واقع مغز متفکر بود و سخن دین را به‌درستی منتقل می‌کرد و در این راه به فیض شهادت نائل گشت.

وی با بی‌ام اینکه معلم همانند شمعی بوده و جامعه را از جهل و نادانی دور می‌کند و آموزش و پرورش دو کلمه است که در کنار هم معنا پیدا می‌کند، این دو باید با هم رشد و پرورش پیدا کند، تأکید کرد: در کنار علم باید تربیت صورت گیرد، امروزه در کنار تهاجم فرهنگی دشمن، معلمان باید علم و تربیت را با هم پیش ببرند.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به اقدام هوشمندانه فرمانده انتظامی کشور اظهار کرد: اجرای طرح نور و زمان اجرای آن یک اقدام هوشمندانه و به‌موقع بود و حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم.

امام‌جمعه پلدشت افزود: باید نقشه‌های شوم دشمنان تبیین شود چرا که دشمن در تلاش برای ایجاد دوقطبی در بین مردم است، کشف حجاب حرام شرعی است.

کد خبر 748087

دیگر خبرها

  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • (ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه
  • در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا