Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@11:36:25 GMT

آلمان: قاطعانه به حفظ برجام متعهدیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۳۲۳۵

آلمان: قاطعانه به حفظ برجام متعهدیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نماینده آلمان در سازمان ملل متحد بامداد چهارشنبه در جلسه شورای امنیت بر پایبندی کشورش به توافق هسته‌ای برجام تأکید کرد. 

وی گفت: «ما سرسختانه به حفظ برجام متعهد هستیم زیر ذیل این توافق، ایران در معرض شدیدترین نظام راستی‌آزمایی هسته‌ای در دنیا قرار دارد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متولی انجام آن می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نماینده آلمان در ادامه ادعاهای خود گفت: «ما معقتدیم برجام حفاظی ارزشمند برای اطمینان از عاری بودن ایران از سلاح‌های هسته‌ای است و ما هیچ جایگزین دوام‌پذیر به جای آن نداریم.»

کشورهای اروپایی بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای برجام وعده دادند با تضمین منافع اقتصادی ایران زمینه‌های ادامه پایبندی ایران به این توافق را فراهم آورند. مقام‌های ایران می‌گویند این کشورها علی‌رغم ایستادگی‌های لفظی و سیاسی در برابر اقدام آمریکا هیچ اقدام عملی برای محقق کردن این وعده‌ها صورت نداده‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلمان سازمان ملل متحد ایران انرژی انرژی ایران سازمان ملل متحد شورای امنیت توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در مرحله بعد به مصاف لیانگ جینگ کن با رتبه بندی ۴ جهان از چین خواهد رفت. هدایت عالمیان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد