Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@21:48:54 GMT

امید نورافکن رسما سپاهانی شد+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۳۲۶۴

امید نورافکن رسما سپاهانی شد+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپاهان، امید نورافکن که با قراردادی قرضی از شارلروای بلژیک به عضویت سپاهان اصفهان‌ درآمده، اولین جلسه تمرینی خودش را در این تیم پشت ‌سر گذاشت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امید نورافکن باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد

چری Tiggo ۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد.

به گزارش تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی و از منظر ظاهری لوکس است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo۹ از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.

این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.

مصرف سوخت تیگو ۹ تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند.

تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است، زیرا بیش از ۸۵ درصد آن را به کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ