Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@00:13:27 GMT

پسر نتانیاهو: پدرم حرف مفت زیاد می‌زند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۳۳۴۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزنامه القدس العربی چاپ لندن در گزارشی نوشت: چند روز پس از حمله «بتسل ئیل سموتریچ» وزیر راه کابینه رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم و متهم کردن وی به ضعف و نداشتن قدرت ریاست، نتایج یک تحقیق جدید نشان داد که یائیر نتانیاهو، پسر بنیامین نتانیاهو نیز چنین نگرشی درباره پدرش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یائیر ۲۵ ساله پدرش را فردی ضعیف توصیف کرده است که حرف مفت می‌زند.

این تحقیق که کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل آن را با موضوع نفوذ پسر نتانیاهو بر پدرش انجام داده است حکایت از آن دارد که یائیر نقش مهمی در امور مرتبط با سازمان رادیو تلویزیونی اسرائیل ایفا می‌کند. براساس نتایج این تحقیق، نتانیاهو سال ۲۰۱۷ در جلسه‌ای با مشاورانش درخصوص بحران کحلون که تهدید به انحلال کابینه کرده بود به یائیر حمله کرد و درخصوص توافق با کحلون بر سر او فریاد کشید. به گفته کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل، نتانیاهو یک بار به صورت چهار دست و پا روی زمین قرار گرفت و گفت شما ضعیف هستید و به همین علت درباره کحلون تملق‌گویی می‌کنید.

وزرا و افراد نزدیک به نتانیاهو می‌گویند وی همواره طی جلسات وقتی از جانب یائیر تماس تلفنی داشت جلسات را قطع می‌کرد تا به تماس وی پاسخ دهد.

منابع مختلف به این کانال گفته‌اند بار‌ها شنیده‌اند که یائیر به پدرش گفته است: من مراقب هستم تصمیمات نادرستی نگیری. تو فرد ضعیفی هستی و حرف مفت می‌زنی.

کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل نیز قبلاً گفته بود: یائیر نتانیاهو عامل تصویب قانون جلوگیری از پخش صدای اذان از مساجد است.

اظهارات تند سموتریچ علیه نتانیاهو پس از رویداد‌های صحن مسجدالاقصی صورت گرفت که نمازگزاران با مهاجمان شهرک نشین مقابله کردند. سموتریچ، نتانیاهو را به ضعف صددرصدی متهم کرد و گفت: سیاست نتانیاهو ضعیف است و حتی نمره صفر هم نمی‌گیرد. او عامل مقابله با شهرک نشینان مهاجم به صحن مسجدالاقصی بوده است.

نتانیاهو در واکنش به این اظهارات سموتریچ در حساب توئیتر خود در اشاره به اظهارات او گفته بود به این گونه توصیه‌های توئیتری پاسخ نمی‌دهد... اما مدتی بعد سموتریچ به دفتر نتانیاهو احضار شد و مورد توبیخ قرار گرفت و سموتریچ از اظهارات خود اظهار ندامت کرد. نزدیکان نتانیاهو می‌گویند وی تصمیم به عزل سموتریچ از وزارت داشت، اما از این تصمیم خود منصرف شد. به گفته ناظران پشیمانی نتانیاهو از این تصمیمش علت انتخاباتی دارد، زیرا می‌خواهد روابطش را با احزاب راستگرا حفظ کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو

به گزارش خبرآنلاین برنی سندرز در بیانیه تند خود به طور مستقیم اتهامات نخست‌وزیر رژیم اسرائیل را رد کرد و گفت: نه، آقای نتانیاهو. این یهودی‌ستیزی یا حمایت از حماس نیست اگر خاطرنشان کنیم که دولت افراطی شما در مدت کم، حدود ۶ ماه، ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزار نفر را زخمی کرده که هفتاد درصد آنها زن و کودک هستند.

این سناتور مستقل ایالت ورمانت آمریکا افزود: این [تظاهرات دانشجویی حامیان غزه در آمریکا] یهودستیزانه نیست اگر به این نکته اشاره کنیم که بمباران شما بیش از ۲۲۱ هزار واحد مسکونی در غزه را به طور کامل ویران و بیش از یک میلیون نفر، تقریبا نیمی از جمعیت این باریکه را بی‌خانمان کرده است.

به نقل از ایرنا وی ادامه داد: این ضدیهودی نیست اگر بدانیم اسرائیل زیرساخت‌های غیرنظامی غزه از جمله برق، آب و فاضلاب را از بین برده، سیستم بهداشت و درمان نوار غزه را نابود کرده، ۲۶ بیمارستان را از فعالیت انداخته و بیش از ۴۰۰ کارمند خدمات درمانی را کشته است.

این سناتور ارشد آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی «به طور غیرمنطقی جلوی ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را گرفته و شرایطی ایجاد کرده است و به این ترتیب صدها هزار کودک با سوء تغذیه و قحطی مواجه هستند.»

سندرز در ادامه یهودی‌ستیزی را «شکل پست و نفرت‌انگیز تعصبی خواند که صدمات غیرقابل توصیفی به میلیون‌ها نفر وارد کرده است».

این نماینده سنای آمریکا در پایان بار دیگر نتانیاهو را خطاب قرار داد و گفت: با تلاش برای منحرف کردن ما از سیاست‌های جنگی غیراخلاقی و غیرقانونی دولت تندرو و نژادپرست خود، به شعور مردم آمریکا توهین نکنید.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو پیشتر معترضان آمریکایی را «یهودی‌ستیز» خوانده و آنها را به حمله فیزیکی به دانشجویان و اساتید یهودی متهم کرده بود.

همزمان با گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ اسرائیل در غزه و تداوم جنایات بی‌مجازات این رژیم علیه مردم بیگناه فلسطین به پشتوانه حمایت‌های مالی، نظامی و سیاسی دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا، دانشگاه‌های آمریکا صحنه سرکوب دانشجویان حامی فلسطین از سوی پلیس است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899841

دیگر خبرها

  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • هرج‌ومرج در منطقه با حمله اسرائیل به رفح
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد