Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «آچمز» گفت: اولویت من برای انتخاب نقش هزینه اجاره خانه‌ام است، وضعیت برای پذیرش یک نقش متأسفانه به صاحب‌خانه و وضعیت معیشتی برمی‌گردد که روزبه‌روز بدتر می‌شود تاریخ انتشار: 07:00 - 30 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۹۴۲

سید‌مهرداد ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «بوی باران» و «آچمز» را در حال پخش دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص سریال «آچمز» اظهار کرد: همکاری در کنار این گروه عزیز بسیار لذت‌بخش بود و یکی از پروژه‌هایی بود که علی‌رغم فقیر بودنش، به تعهدات مالی خود پایبند بودند و بنده نیز به‌طور ناپیوسته حدود سه ماه درگیر این پروژه بودم.

بازیگر سریال «بوی باران» در مورد نقش خود و دلیل طولانی شدن این سریال اظهار کرد: حدود دو سال و نیم در این پروژه مشغول به فعالیت بودم و طولانی شدن این سریال دلایل زیادی داشت که مهم‌ترین علت آن مشکلات مالی بود.

مهرداد ضیایی پیرامون دیگر فعالیت‌های خود در عرصه سینما عنوان کرد: در حال حاضر مشغول نگارش فیلم‌نامه‌ای برای برادران پورکیان هستم که یک ملودرام تقریباً نوستالژیک است و در آن نوعی تقابل بین سنت و سنت‌گریزی وجود دارد و همچنین با مهرداد خوشبخت و آیدا کنی و محمد حاتمی نیز برای نگارش قرارداد دارم.

بازیگر سریال «گاندو» در خصوص کتاب خود با نام «مرا به پیراهنت بسپار» و بازخورد مخاطبان نسبت به این کتاب اظهار کرد: این کتاب گزیده‌ای از اشعار بنده است که از سوی نشر چلچله به چاپ رسیده است، بنا به علاقه شخصی بنده در جلسات نقد و بررسی و رونمایی از این کتاب یکی از اهالی سینما را دعوت نکردم و به همین دلیل طبیعی است که نباید انتظار داشته باشیم در جلسه نقد و بررسی یا جلسه رونمایی این اثر بیش از چند ده نفر حضورداشته باشند و به‌صورت درست خبرش در فضای مجازی منعکس گردد اما اگر کسی این اشعار را خوانده و تحت تأثیرش قرار گرفته است و جان شعر‌ها در جان او مؤثر بوده برای من خوشایند است و ای‌کاش که بازخوردش به بنده هم برسد.

وی پیرامون دیگر کتاب جدید خود تحت عنوان «الهیات عابر پیاده» اظهار کرد: این کتاب نیز گزیده‌ای از اشعار بنده و با رویکرد متفاوتی از کتاب «مرا به پیراهنت بسپار» است که توسط انتشارات چلچله به چاپ خواهد رسید، به این نحو که در کتاب «الهیات عابر پیاده» بیشتر به مفاهیم عرفانی و در کتاب «مرا به پیراهنت بسپار» بیشتر به مفاهیم عاشقانه پرداخته‌شده است و امیدوارم که نشر این کتاب به زنده کردن دوباره کتاب «مرا به پیراهنت بسپار» کمک کند و مردم به بهانه این کتاب، کتاب قبلی من را نیز بخوانند و از آن لذت ببرند.


بازیگر سریال «آشپزباشی» پیرامون اولویت‌های خود برای بازی در نقش‌های متفاوت تصریح کرد: اولویت من برای انتخاب نقش هزینه اجاره خانه‌ام است، وضعیت برای پذیرش یک نقش متأسفانه به صاحب‌خانه و وضعیت معیشتی برمی‌گردد که روزبه‌روز بدتر می‌شود، پیش از این با نوشتن گذران زندگی‌ام را تامین می‌کردم و از حرفه‌ای بودن خود لذت می‌بردم و حتی در حوزه نوشتن هر کاری را قبول نمی‌کردم و در حوزه بازیگری نیز کار من به حداکثر سه تا چهار پروژه در سال محدود می‌شد و بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت می‌کردم.

وی در پایان در خصوص دلیل کم‌کار شدنش در حوزه تئاتر خاطرنشان کرد: فرصتی که با فراغ بال به تئاتر بپردازم در اختیار ندارم چراکه برای پرداختن به تئاتر باید اخلاقاً سه تا چهار ماه را در اختیار پروژه قرار دهید و وقتی نمی‌توانم این کار را انجام دهم سعی می‌کنم که سراغ تئاتر نروم و ترجیح می‌دهم بیشتر برای تئاتر بنویسم، چه نمایشنامه چه حوزه پژوهش بنابراین به این طریق خودم را راضی نگه می‌دارم که همچنان در حوزه تئاتر فعالیت دارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوی باران سریال آچمز اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فضای کار اشتراکی برای کسانی است که ایده جدید یا مهارت مناسبی دارند و می‌توانند به‌صورت فریلنسری یا دورکاری، فعالیت کنند.

به بیان دقیق‌تر، «Coworking Space»، فضا‌های بزرگی هستند که افراد می‌توانند به‌عنوان محل کار از آنجا استفاده کنند. افراد دراین مکان‌ها، میز و قسمت مخصوص به خود را دارند و از امکانات استفاده می‌کنند.

افراد در کنار یکدیگر و دیگر گروه‌های مستقر مشغول به فعالیت می‌شوند برای همین به آن‌ها فضار کار اشتراکی می‌گویند و همین نکته موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.

اجاره چنین فضاهایی معمولا ماهیانه و بر اساس تعداد افراد یا میز محاسبه می‌شود. میانگین هزینه ‌ها برای هر نفر بین ۷۵ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

این میزان هزینه در مقایسه با  شرایط اجاره فضای کار سنتی، به‌صرفه‌تر است. به همبن دلیل، اغلب افرادی که به‌صورت آزاد پروژه دریافت می‌کنند، به دنبال فعالیت در فضاهای کار اشتراکی هستند.

همیچنین مدیران و کارفرمایانی که پس از راه‌اندازی کسب وکار خود به‌دنبال همکاری با افراد فریلنسر هستند، از فضاهای کار اشتراکی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟