Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه یمن سازی جاده های استان از اولویت های این اداره کل در سالجاری است افزود: در راستای ایمن سازی و بهسازی محورهای مواصلاتی استان و بخشنده تر نمودن آنها با توجه به اعتبارات ابلاغی بالغ بر ۱۲۲ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در اغلب محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستانهای استان و بر اساس نیاز سنجی و الویت بندی اجرا شده است ادامه داد:امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز شاهد حجم بیشتری از لکه گیری و روکش آسفالت در محور های مواصلاتی استان بر حسب اولویت و لزوم باشیم.

شکری گفت: در محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه در مرکز استان شاهد لکه گیری و روکش آسفالت هستیم که محور اصلی ارومیه - اشنویه به طول هشت کیلومتر از محل اعتبارات ملی، محور فرعی قره باغ - قوشچی به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات ملی، محور فرعی سه راهی چهارده شهید - زیوه به طول یک کیلومتر از محل اعتبارات استانی و محور های روستایی نازلو - چونقرالو به طول یک کیلومتر از محل اعتبارات استانی، آغچه قلعه - گلپاشین - چهره گشا به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات استانی و محور روستایی جانوسلو به طول یک کیلومتر بخشی از این اقدامات است.

وی ادامه داد:  لکه گیری و آسفالت محور روستایی تکاب - کرفتو به طول چهار کیلومتر  از محل اعتبارات استانی، محور اصلی خوی - قطور - رازی به طول سه و نیم کیلومتر  از محل اعتبارات ملی، محور اصلی خوی - ایواوغلی به طول یک و نیم کیلومتر از محل اعتبارات ملی، محور فرعی سه راهی سد ارس از دیگر محورهای مواصلاتی استان است که در این مدت عملیات لکه گیری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد:شهرک ارس به طول ۴ کیلومتر  از محل اعتبارات ملی، محور اصلی کمربندی جنوبی الغدیر میاندوآب بطول دو و نیم کیلومتر از محل اعتبارات ملی، محور روستایی تیرک - هنگ آباد پیرانشهر به طول ۵ کیلومتر از محل اعتبارات استانی و محور فرعی کوزه رش سلماس با نزدیک بر ۵ کیلومتر  از محل اعتبارات استانی از دیگر محورهای سایر شهرستان های استان را شامل می شود.

کد خبر 4697724

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ایوب کرد گفت: در سال گذشته، هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محور‌های حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده است که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی شش هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی گردیده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده، میزان ۳۱۲ کیلومتر به محور‌های شریانی،۲۴۱ کیلومتر محور‌های فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محور‌های روستایی استان اختصاص داشته است.
کرد یادآور شد: همچنین در سال گذشته با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محور‌های مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد، تعداد هفت نقطه پرحادثه در محور‌های مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به طور کامل رفع شده است.
وی افزود: استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه‌های مرزی روکش آسفالت محور‌ها می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان