Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:32:58 GMT

کاروان سلامت نذر آب وارد خراسان جنوبی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۳۸۳

کاروان سلامت نذر آب وارد خراسان جنوبی شد

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی روز چهارشنبه در این باره گفت: نخستین کاروان سلامت اعزامی از استان اردبیل است.

مجید رضا لطیفی افزود: استان چهار محال بختیاری نیز به عنوان پشتیبان این کاروان را همراهی می‌کند.

وی اعضای کاروان اعزامی را ۳۰ نفر ذکر کرد و اظهار داشت: این کاروان به مدت سه  روز در منطقه درح به ارایه خدمات خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی ادامه داد: خدمات درمانی رایگان، آموزش‌های بهداشتی و توزیع بسته‌های حمایتی از جمله اقدامات ارایه شده توسط این کاروان است.

وی یادآورشد: متخصص داخلی، زنان و زایمان، کودکان، چشم‌پزشک، دندان‌پزشک، روانشناس بالینی، پزشک عمومی و کارشناس بهداشت محیط از اعضای این کاروان هستند.

سربیشه با هشت هزار و ۲۵۱ کیلومتر مربع وسعت در فاصله ۶۶ کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

۳۲۱۵* ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه