Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:38:29 GMT

۴۱۲۸ مورد نزاع در زنجان به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۳۸۶

۴۱۲۸ مورد نزاع در زنجان به ثبت رسید

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شمار معاینه تصادف انجام گرفته طی چهار ماهه امسال ۲ هزار و ۴۶۱ مورد بود که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۲  هزار و ۴۹۳ مورد که کاهش ۱.۲۸ درصدی را نشن می دهد.

دکتر مهرداد ستاره افزود: در مدت یاد شده ۱۶۲ مورد معاینه مربوط به حوادث کار در استان انجام شد که این تعداد در مقایسه با ۱۴۴ نفری مدت مشابه  سال گذشته، ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۰ درصد رشد نشان می دهد.

 این مسئول ادامه داد: بر این پایه  شمار معاینات عمومی چهار ماهه امسال  پزشکی قانونی استان ۱۲ هزار ۸۷۰  مورد که در مدت مشابه سال گذشته به تعداد ۱۲ هزار و ۳۹۷ مورد رشد ۳.۸۲ صدم درصدی را نشان می دهد.
وی اضافه کرد: در مدت یاد شده کل معاینات به ثبت رسیده ۱۳  هزار ۵۰۳ مورد که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته با ۱۳ هزار و ۱۵۵ مورد، ۲.۶۵ درصد رشد دارد.

ستاره خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده ۱۸ مورد  نیز مرگ های ناشی از مواد مخدرو روانگردان  به ثبت رسید که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به تعداد ۱۹ مورد، منفی ۵.۲۶ درصدی دارد.

به گزارش ایرنا  سال گذشته ۲۸۰ نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادف در جاده‌های این استان جان باختند که این رقم در سال ماقبل آن ۲۱۹ نفر بود.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان پزشکی قانونی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان