Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-09@02:31:05 GMT

واقعه بزرگ غدیر در بندرلنگه بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۵۴۱

واقعه بزرگ غدیر در بندرلنگه بازسازی شد


 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  همزمان با عید سعید غدیر خم مراسم بزرگ و باشکوه بازسازی واقعه غدیر درمصلای امام جعفر صادق(ع) با حضور جمع کثیری از مردم و امام جمعه و مسئولان شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

فاضل باوی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس؛ اظهار کرد: هدف از اجرای این مراسم معرفی روز غدیر خم برای مردم و معرفی سیره نبوی پیامبر (ص) و ائمه معصومین(ع) با استفاده از آیات و روایات و همچنین جلوگیری از تحریف این واقعه تاریخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایش واقعه غدیر برای دومین سال متوالی به همت سپاه شهرستان و همکاری دفتر امام جمعه، حوزه علمیه آل البیت(ع)، دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج و سپاه، فرمانداری، شهرداری،  منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و نیروی انتظامی شهرستان اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه، یادآور شد: ده روز است که همه عوامل در حال آماده سازی این محیط برای اجرا و بازسازی این واقعه تاریخی در بندرلنگه بودند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری

معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) از کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کهریزک و فشافویه شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) با اشراف اطلاعاتی و با بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضایی، موفق شدند بزرگ‌ترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال فعال را در حسن‌آباد فشافویه و کهریزک شناسایی کنند.

در ادامه آمده است؛ بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در ری در دو منطقه فشافویه و کهریزک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کشف و ضبط و متهمین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و سربازان گمنام امام زمان (عج) این اجازه را نخواهند داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی