Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@08:28:05 GMT

نتایج کمانداران کامپوند ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۶۱۹

نتایج کمانداران کامپوند ایران مشخص شد

کمانداران کشورمان در کامپوند مقدماتی رقابت‌های جهانی نوجوانان به مصاف حریفان رفتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان که در اسپانیا برگزار می‌شود در مرحله مقدماتی کامپوند نمایندگان کشورمان به رقابت پرداختند.

در کامپوند جوانان پسر، دانیال حیدرزاده با ۷۰۰ امتیاز در رده چهارم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور اول و دوم مرحله حذفی استراحت دارد و در مرحله سوم به مصاف حریفان خود می‌رود.

در بخش دختران نیز گیسا بایبوردی با ۶۷۰ امتیاز در رده ۲۶ قرار گرفت. وی در دور نخست مرحله حذفی برابر کمانداری از کانادا با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۳۰ به پیروزی رسید و حریف کمانداری از نروژ در دور دوم مرحله حذفی شد.

در بخش ریکرو نوجوانان پسر، امیر یزدانی و امیرعلی شیرغلامی به ترتیب با ۶۵۱ و ۶۲۷ امتیاز در رده‌های ۳۴ و ۶۹ ایستادند و باید در مرحله نخست حذفی به ترتیب با حریفانی از چین و اوکراین روبه رو شوند.

در بخش ریکرو نوجوانان دختر، نگار رجبی با ۶۲۱ امتیاز چهل و ششم شد ودر دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در کامپوند میکس تیم جوانان تیم ایران با ترکیب دانیال حیدرزاده و گیسا بایبوری در دور مقدماتی یازدهم شدند و پس از استراحت در دور نخست مرحله حذفی در دور دوم باید به مصاف تیم ترکیه بروند.

در ریکرو میکس تیم، تیم نوجوانان ایران با ترکیب امیر یزدانی و نگار رجبی با ۱۲۷۲ امتیاز در رده ۱۸ ایستادند. ایتالیا حریف ایران در دور نخست مرحله حذفی خواهد بود.

کد خبر 386537

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیراندازی کامپوند تیراندازی با کمان جام جهانی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی