Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:45:25 GMT

تجمیع مدارس کم جمعیت کهگیلویه وبویراحمد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۶۲۷

تجمیع مدارس کم جمعیت کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پورمدیرکل آموزش و پرورش  کهگیلویه وبویراحم گفت: با هدفت ساماندهی نیروی انسانی و استفاده بهینه از فضاها و تجهیزات آموزشی مدارس کم جمعیت به ویژه یک،دو و سه نفره در ۱۳ منطقه استان تجمیع می شوند.

هادی زارع پور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: به دلیل پراکندگی جمعیتی و سخت گذر بودن برخی مسیرها هم اکنون ۸۱۷ آموزشگاه ابتدایی (زیر ۱۰ نفر جمعیت)،متوسطه اول ۱۴۵ کلاس(با ۵ دانش آموز) ، متوسطه دوم ۲۴۶ کلاس(با ۶ دانش آموز)) در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:در سال تحصیلی گذشته ۱۵۴ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ آموزشگاه تحصیل کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: هم اکنون نسبت معلم به دانش آموز در استان حدود ۱۸ و در کشور ۲۵ است.

او گفت:برش استانی برنامه آموزش و پرورش استان در ۲۲۲ برنامه و حدود هزار فعالیت تهیه شده و ۷۰ برنامه آن در مرحله اجرایی است.

انتهای پیام/د

تجمیع مدارس کم جمعیت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش اموزی امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت