Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:17:40 GMT

عنوان فیلم جدید «جیمز باند» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۶۲۹

عنوان فیلم جدید «جیمز باند» مشخص شد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، آخرین ایفای نقش دنیل کریگ به عنوان مامور ۰۰۷ ، به «وقتی برای مردن نیست» نامگذاری شد.

این عنوان، روز سه شنبه با انتشار ویدئویی از سوی عوامل ساخت این فیلم سینمایی اعلام شد. در این ویدئو از شیوه نگارش دهه ۷۰ میلادی استفاده شده بود تا حس نوستالژیک و خاطره انگیزی را به مخاطب القا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید هم نشانگر این بود که کری فوکنگا این فیلم را از فیلم‌های سبک مدرن قبلی جدا کرده و قصد دارد به عصر گذشته جیمز باند در زمان ایفای نقش شان کانری در لباس جیمزباند باز گردد.

شایعه شده بود که دنی بویل کارگردان سابق این فیلم سینمایی قصد داشت شخصیت جیمز باند را در انتهای فیلم بکشد، اما پس از آن که این ایده او با مخالفت روبرو شد تصمیم گرفت این پروژه را ترک کند.  «زمانی برای مردن نیست» به طور قطع با ایده‌های بویل در تضاد است و نشان داده اینکه باند  ۲۵ آخرین ایفای نقش دنیل کریگ در نقش جیمز باند است، دلیلی برای کشتن این شخصیت نیست.

ماه گذشته گزارش شده بود بعد از حضور کریستوف والتس، بازیگر برنده اسکار در یکی از استودیو‌های پینوود، این بازیگر در فیلم جدید جیمز باند ایفای نقش می‌کند که این اتفاق نیفتاد. کریستوف والتس در سال ۲۰۱۵ در فیلم «اسپکتر» نقش یک تبهکار را داشت.

در اوایل امسال فیلمبرداری پروژه جیمزباند به دلیل مصدومیتی که برای دنیل کریگ در جامائیکا به وجود آمده بود متوقف شد، اما تهیه کنندگان این فیلم با تایید تاریخ‌های اکران قبلی هرگونه تاخیر در نمایش را رد کردند. ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۹۹) تاریخ اکران این فیلم در انگلستان، و ۸ آوریل (۲۰ فروردین) تاریخ اکران این فیلم در ایالات متحده امریکا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند

به گزارش صدای ایران از ایسنا، کمپانی فرانس تی‌وی حق پخش جهانی فیلم بیوگرافی «منصور» به کارگردانی «رومالد بولانژه» را در اختیار گرفته که روایتی از زندگی منصور بهرامی تنیسور مشهور از ایرانی و مهاجرت او به فرانسه، دست و پنجه نرم کردن با فقر و سپس به شهرت رسیدن در فضای بین المللی است.

امیر جدیدی بازیگر ایرانی که بیشتر برای بازی در فیلم «قهرمان» برنده جایزه بزرگ کن ۲۰۲۱ به کارگردانی اصغر فرهادی در سطح بین المللی شناخته می‌شود، نقش منصور بهرامی را بازی خواهد کرد.

این فیلم محصول مشترک فرانسه و بریتانیاست و «داون مک دانیل» با همکاری «فیلیپ دی لیون» نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

منصور بهرامی تنیسور ۶۸ ساله متولد ایران، به دلیل سبک بازی سرگرم کننده و داستان زندگی خارق العاده اش، چهره‌ای محبوب در مسابقات بین المللی تنیس است.

او که در دهه ۱۹۵۰ در ایران به دنیا آمد، با استفاده از ماهیتابه به عنوان راکت شروع به یاد گرفتن تنیس کرد و از استخر به عنوان زمین بازی استفاده می‌کرد. او پس از انقلاب به فرانسه رفت و با فقر و بی‌خانمانی رو به رو شد و شبانه در خیابان‌های پاریس پرسه می‌زد و روز‌ها در رختکن استادیوم رولان گاروس می‌خوابید، اما هرگز امید خود را از دست نداد.

این فیلم نشان می‌دهد که چگونه بهرامی از طریق اراده قوی و تیز هوشی، پیچیدگی‌های زندگی را به‌عنوان یک مهاجر غیرقانونی طی می‌کند، در حالی که پیوند‌های پایداری با نماد‌های تنیس که استعداد او را می‌شناختند، ایجاد می‌کند تا رویای دوران کودکی‌اش را برای بازی در رولان گاروس محقق کند.

بهرامی همچنین به نشریه ددلاین گفت: در طول سال‌ها خیلی‌ها به من گفته‌اند که داستان من برای اکران در سینما ساخته شده است، و بسیار مفتخرم که فیلمی بلند از زندگی من ساخته می‌شود و بسیار خوشحالم که رومالد بولانژه کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت. او نه تنها یک کارگردان هیجان انگیز است، بلکه مرد دوست داشتنی است. امیر جدیدی هم یک بازیگر استثنایی است و این واقعیت که او یک تنیس باز نیمه حرفه‌ای است یکی از آن شانس‌های بزرگ است. ممنون از داون مک دانیل برای نوشتن فیلمنامه زیبایی که همه ما به آن اعتقاد داریم. اگر داستان من بتواند الهام بخش مردم باشد و با آن لبخند بزند، مرد بسیار خوشبختی خواهم بود».

رومالد بولانژه نیز منصور بهرامی را یک قهرمان واقعی توصیف کرد که مقاومت و اشتیاق او الهام بخش افراد بی‌شماری بوده است و عنوان کرد که بسیار مفتخر است که سفر خارق‌العاده او را به پرده سینما می‌آورم.

فیلم «منصور» امسال در بازار جشنواره کن به خریداران بین‌المللی معرفی می‌شود.

دیگر خبرها

  • نقشه‌ تلسکوپ فضایی «جیمز وب» از آب‌وهوای یک سیاره فراخورشیدی
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند