Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:32:09 GMT

۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان چاپ می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۴۸۱۹

۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان چاپ می‌شود

معاون هنری سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت:‏ ‏۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان به چاپ می‌رسد.

محسن مرادی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: این بنیاد سیاست‌گذار در حوزه فیلم‌سازی و مستندسازی، اجرای تئاتر و ... در حوزه دفاع مقدس است و در هر حوزه‌ای بحث حفظ آثار و ساخت فیلم‌های مرتبط با آن باشد،  بنیاد حضور داشته و بر آن نظارت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای سریال‌سازی در حوزه دفاع مقدس به فیلم‌سازان خط می‌دهیم. در حال حاضر سریال پسران آفتاب در حال ساخت است و پیگیر آن هستیم.

وی ‏ خاطرنشان کرد: برای برگزاری نمایشگاه عکس‌های دفاع مقدس، نمایش خیابانی و چاپ کتاب هر سال های برنامه‌های متفاوتی در استان داریم.

وی یادآور شد: جلوگیری از انحراف واقعیت های ۸ سال دفاع مقدس از اهداف نشر کتاب های حوزه دفاع مقدس است.

مرادی گفت: هفت کمیته زیر نظر شورای هماهنگی حفظ آثار لرستان تشکیل‌شده که استاندار لرستان ریاست این کمیته‌ها را بر عهده دارد، برنامه‌هایی در طول سال توسط این بنیاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام