Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادری اردکانی رئیس بسیج جامعه پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با تلاش و همت مضاعف بسیجیان، بسیج جامعه پزشکی استان یزد، موفق‌ترین رده بسیج در سطح سپاه الغدیر در سال ۹۷ معرفی و تجلیل گردید.

قادری اردکانی افزود: شرکت منسجم بسیجیان در برنامه‌های مدون، برپایی بیمارستان صحرایی، برپایی نمایشگاه ۴۰ سال انقلاب، اعزام تیم‌های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم و کم برخوردار در استان و استان‌های همجوار، مورد ارزیابی داوران و بازرسان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: هم چنین برپایی موکب درمانی در شهر مقدس کربلا، برگزاری دوره توانمندسازی سرمربیان از دیگر موارد انتخاب سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد است.

قادری اردکانی آرزوی تداوم کسب مقام خدمت را خواستار شد و در ادامه افزود: این خواسته میسر نمی‌شود مگر با تداوم همدلی و همکاری که بین زنجیره نیک بسیج تشکیل شده است.

انتهای پیام/ غ

بسیج جامعه پزشکی یزد در جشنواره مالک اشتر خوش درخشید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی سرگزی گفت: تعداد هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.
وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این رویداد ملی، صادق سوری با دو عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس از استان ما در نمایشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه