Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@03:32:58 GMT

مجموعه سوم از کاشوب زیر چاپ رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۵۵۶۷

مجموعه سوم از کاشوب زیر چاپ رفت

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «زان تشنگان» سومین عنوان از مجموعه کآشوب است که در آستانه ماه محرم به همت نشر اطراف منتشر خواهد شد. این اثر همانند دو مجموعه دیگر به دبیری نفیسه مرشدزاده تدوین شده است.

در مقدمه این کتاب؛ مرشدزاده این اثر را روایت‌هایی از زنده ماندن یک آئین می‌داند که به تشریح حادثه کربلا در سال ۶۱ هجری و جریان آن در زندگی امروز می‌پردازد و از جمله نویسندگان این اثر می‌توان به مصطفی اصانلوی، سلمان باهنر، مونا تاروردی، مهدی ترابی، زینب توقع همدانی، دریا چوبین، احمد داوری، روح‌الله رجایی، محمد‌علی سلطان‌مرادی، مهدی شادمانی، حامد شکیبانیا، مرجان صادقی، رضا صیادی، محمدصمدی، محمد طاهری‌زاده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

در بخشی از این کتاب آمده است: می‌دانم روزی که دیر نیست، باز بابابزرگ را خواهم دید. شک ندارم باز هم با همدیگر به زیارت شش‌گوشه می‌رویم، من می‌پرسم «آقا، چی آرزو کنم؟ چه دعایی بخونم؟» و او در جواب من همان شعر مولوی را زمزمه می‌کند «من تاج نمی‌خواهم من تخت نمی‌خواهم/ در خدمتت افتاده بر روی زمین خواهم».

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کآشوب نشر اطراف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» نوشته مهدی مظفری ساوجی توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

این‌کتاب از مجموعه سرگذشت‌نامه‌ها و یادنامه‌هاست که تلاش می‌کند تصویری از زندگی و فعالیت های علمی محمد دبیرسیاقی به عنوان پژوهشگر، لغت شناس و مصحصص متون کهن ارایه کند.

«محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» با ۱۶۶ صفحه و قیمت ۱۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 6098314 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود