Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره آکادمیک امارات و از افراد نزدیک به مسئولان ابوظبی، نماینده دولت مستعفی یمن در سازمان ملل را که امارات را مسئول شورش در عدن و أبین دانسته بود، به باد انتقاد گرفت و از کشورش خواست کمک‌ها به یمن را متوقف و نیروهایش را از این کشور خارج کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، عبدالخالق عبدالله، چهره آکادمیک امارات و از افراد نزدیک به مسئولان ابوظبی در توییتی نوشت: متاسفانه دولت مستعفی یمن بدون هیچ حقی از امارات انتقاد کرده، مواضع مبتذل اتخاذ و درگیری‌های غیر ضروری را با قوی‌ترین همپیمان در ائتلاف عربی ایجاد می‌کند؛ اماراتی که وظایف خود را به کاملترین وجه انجام داده و با دادن خون سربازان خود جانفشانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات به دنبال دریافت پاداش یا سپاسگزاری نیست، اما قطعا انتظار اتهامات باطل علیه خود را هم ندارد.

وی در توییتی دیگر نوشت: از پنج سال پیش امارات به خاطر دولت مستعفی می‌جنگند و از پنج سال پیش دولت مستعفی با امارات جنگیده و شکست و ناکامی خود را به این کشور تحمیل می‌کند. دولت مستعفی یمن وبال گردن شده و می‌خواهد جنگ را طولانی کند و به خاطر رهبری فاسد خود قطره‌های خون پاک و منابع مالی را از دست می‌دهد. امیدوارم امارات کمک‌های خود را هر چه سریعتر متوقف و نیروهایش را از یمن خارج کند.

عبدالله این اظهارات را پس از آن ایراد کرد که نماینده دولت مستعفی یمن در سازمان ملل در شورای امنیت امارات را به حمایت مالی، لجستیکی و رسانه‌ای از شورای انتقالی جنوبی یمن متهم کرد و از ابوظبی خواست حمایتش را از شورشیان متوقف، به اهداف ائتلاف عربی پایبند بوده و در طرح‌هایی که اتحاد، امنیت و ثبات یمن را تهدید می‌کند، وارد نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: درگیری در عدن شورای انتقالی جنوبی یمن امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت

مصطفی میرسلیم توئیتی در خصوص سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان منتشر کرد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

دیگر خبرها

  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود