Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد مشکلات مصدومیت فصل گذشته کیتا به فصل جدید نیز رسیده است.

طرفداری- به نظر می رسد نبی کیتا، هافبک گینه ای باشگاه لیورپول به دلیل کشیدگی عضله همچنان قادر به همراهی تیمش نباشد.

هافبک 24 ساله فصل گذشته نیز به دلیل مصدومیت های طولانی نتوانست تاثیر واقعی خود را در لیورپول بگذارد. او در تابستان نیز به همراه تیم ملی گینه در جام ملت های آفریقا حضور یافت و در آنجا نیز مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه کیتا دقایقی برابر لیون در پیش فصل و منچسترسیتی در جام خیریه بازی کرد، ولی هنوز نتوانسته در دو هفته اخیر لیگ برتر برای قرمزها به میدان برود.

او در دیدار برابر نوریچ سیتی روی نیمکت حضور داشت ولی به زمین مسابقه نیامد. مقابل ساوتهمپتون نیز شرایط مشابه بود. این در حالی بود که یورگن کلوپ اعلام کرده بود مصدومیت وی کشیدگی عضله بود و مشخص نیست چقدر زمان خواهد برد.

دیوید مدوک، خبرنگار بخش لیورپول دیلی میرر، معتقد است که نبی کیتا نه تنها دیدار هفته سوم لیگ برتر میان تیم های لیورپول و آرسنال را از دست می دهد، بلکه برای مدتی طولانی تر دور از میادین خواهد بود.

یورگن کلوپ و نبی کیتا پس از مصدومیت های فصل گذشته معتقد بودند که فصل جدید، فصلی متفاوت برای ستاره گینه ای خواهد بود و این یعنی هر دو طرف انتظارات بالایی داشتند. حال اگر مصدومیت کیتا ادامه دار شود، به احتمال فراوان الکس اوکسلید چمبرلین در هفته های پیش رو جایگزین وی در خط میانی خواهد شد.

روز گذشته پل پوت، سرمربی سابق تیم ملی گینه، به دلیل زیر پا گذاشتن ضوابط اخلاقی، از فعالیت در حوزه فدراسیون فوتبال این کشور به صورت مادام العمر محروم شد. او با بازی دادن به بازیکنان مصدوم موجب شده بود مصدومیت نبی کیتا تشدید شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

«ریکاردو آلوز» وینگر پرتغالی تراکتور در این بازی با پاسی که به شجاع خلیل زاده داد، زمینه ساز گل اول تیمش شد. او که در هفته‌های گذشته ابوالفضل جلالی وینگر استقلال را در کنار خود به عنوان بهترین پاسور فصل بیست و سوم با ۹ پاس گل می‌دید حالا با ۱۰ پاس گل در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر قرار گرفته است.

«آلوز» فصل گذشته نیز با ۱۳ پاس گل عنوان بهترین پاسور لیگ را از آن خود کرده بود و حالا این فرصت را دارد تا در ۴ هفته باقی مانده رکورد خود را تکرار و حتی بشکند. ابوالفضل جلالی جدی ترین تعقیب کننده آلوز برای این عنوان است که در بازی با ذوب آهن موفق به ثبت پاس گل نشد.

کد خبر 6099658

دیگر خبرها

  • ابهام درباره وضعیت بازیکن مضروب حامدی‌فر!
  • تعویض ستاره بایرن: مصدومیت تیم توخل را ول نمی‌کند!
  • حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد
  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد