Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@21:08:38 GMT

نمای گلدانی؛ ایده معماران هلندی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۰۱۴

نمای گلدانی؛ ایده معماران هلندی

گروهی از معماران هلندی از طرح پیشنهادی خود برای احداث "ویلای سبز" در سینت-میخیلسخستل رونمایی کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، معماران در نظر دارند در شهر سینت-میخیلسخستل، واقع در برابانت شمالی هلند، ساختمانی اداری احداث کنند که به طور کامل پوشیده از گلدان‌هایی مملو از گل‌ها و گیاهان سبز است. ساختمان جدید که از چهار طبقه تشکیل خواهد شد، در مرز جنوبی شهر سینت-میخیلسخستل واقع خواهد شد و طراحان در نظر دارند در آن طاقچه‌ها وقفسه‌هایی برای قرار دادن انواع مختلفی از گلدان‌ها، بوته‌ها و درختان و گل‌هایی نظیر یاس زرد، یاسمن، درخت کاج و توس تعبیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه "ویلای سبز" چشم‌اندازی بسیار زیبا و منحصربه فرد خواهد بود که پایداری، تنوع زیستی و تجزیه کربن را برای شهر به ارمغان خواهد آورد.

ویلای سبز که در نزدیکی یکی از رودخانه‌های هلند واقع خواهد شد با مساحتی برابر با هزار و ۴۰۰ متر مربع میزبان فضایی اداری در طبقه همکف برای مشاوران املاک و مستغلات خواهد بود و در سه طبقه بالایی آن پنج واحد مسکونی بنا خواهد شد.

علاوه براین، ساختمان جدید مجهز به پارکینگی بسیار بزرگ خواهد بود که در زیرزمین آن قرار می‌گیرد. سقف ویلای سبز به صورت شیروانی ساخته می‌شود تا این ساختمان با ساختمان‌های اطراف هماهنگی داشته باشد. استفاده از یک نمای سرسبز زیبا در قسمت بیرونی ساختمان نیز باعث ایجاد هماهنگی بیشتر این ساختمان با رودخانه، درختان و زمین‌های کشاورزی خواهد شد.

طراحان در نظر دارند نام هر گل و درخت را به همراه اطلاعاتی مختصر روی پلاک‌هایی حک و به گل یا درخت مورد نظر نصب کنند. این گل‌ها و درختان به وسیله سیستم آبیاری کنترلی، با استفاده از آب باران بازیابی شده در تمام طول سال آبیاری خواهد شد. پروژه ساخت "ویلای سبز" در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

کد خبر 386556

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمای ساختمان فضاي سبز شهري هلند معماری خلاقيت و نواوري خلاقیت فضاي سبز هوای سالم کربن صفر طراحی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان