Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از یازدهمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۸ خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، غلامعباس سبز در این رابطه افزود: مرحوم محمد کشاورزی، پرستار ۴۰ ساله اهل نورآباد ممسنی که سالها در گچساران‌ همچون فرشته ای فداکار بر بالین بیماران حاضر بود، در آخرین سکانس زندگی اش نیز به عالی ترین شکل ممکن گذشت و فداکاری را معنا بخشید و نام زیبای خود را در این دیار جاودانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرحوم کشاورزی که دارای دوفرزند ۱۳ ساله و ۹ ساله بود در سانحه ای رانندگی دچار ضربه و خونریزی های وسیع مغزی و در پی آن مرگ‌ مغزی شد اما با بزرگ منشی خانواده های کشاورزی و زمان پور به هموطنانش جانی دوباره بخشید.

 وی ادامه داد: این خانواده های فرهیخته و ایثارگر در لحظاتی سخت و جانکاه، با تصمیمی درست و انسانی، به هموطنانشان حیاتی دوباره بخشیدند.

سید سینا سعیدی، مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های کشاورزی و زمان پور گفت: متاسفانه این پرستار ۴۰ ساله که درتاریخ ۲۷ مرداد ماه  ۹۸ بر اثر سانحه رانندگی دچار ضربه مغزی شده و به کما رفته بود؛ در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری شد.

وی افزود بعد از  تایید مرگ مغزی این مرحوم، تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز در ساعت شش صبح سه شنبه ۲۹ مرداد ماه  ۹۸ در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، عمل برداشت عضو را انجام دادند تا با اهداء آنها به نیازمندان، زندگی دوباره بخشند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اهداي عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد