Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین حسن‌نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، در دومین  جلسه فعالان سیاسی و دبیران‌کل احزاب سیاسی استان، که در فریدونکنار برگزار شد، گفت: احزاب فرصتی برای «سنجیده عمل کردن» هستند.

وی افزود: ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به گفتن و شنیدن داریم چون با گفتن و شنیدن، به دریافت‌های جدیدی خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به صحبت‌های مطرح شده از سوی فعالان سیاسی، گفت: نگاه‌های متفاوتی که در این جلسه از  سوی دبیران احزاب مختلف گفته شد در جای خود محترم است اما اشتراکات زیادی نیز در سخنان شما بود و ما باید بر همین اشتراکات تمرکز کنیم. احزاب حتما در حال  قدرت هستند و این کار نه تنها ایراد نیست بلکه معقول و منطقی است چون هر فعال سیاسی و هر کنشگری، اندیشه، نگاه و نظری دارد و برای اعمال آن به قدرت نیاز دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ادامه داد: قرار نیست فرد یا افرادی را به کرسی قدرت روانه و آنان را رها کنیم بلکه برعکس احزاب باید با نظارت و نقد دقیق خود، این فکر را به مدیران بدهند که در معرض افکار عمومی هستند و به همین دلیل است که می‌گویم احزاب فرصتی برای سنجیده عمل کردن، مراقبت و سنجیده تصمیم گرفتن  هستند.

حسن‌نژاد تاکید کرد: احزاب «میزان الحراره جامعه» و «فرصت تخلیه انرژی برخی منتقدان» و همچنین «نظام پنهان سلامت» هستند. نگاه حزبی مدلی از حکومت است که در جای خود بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و حتما باید این نگاه در جامعه وجود داشته باشد و ما نیز حتما باید به این نگاه احترام بگذاریم.

وی در پایان گفت: ما دوست داریم این دیدارها و این گفت و شنودها ادامه و استمرار داشته باشد و ترجیح می‌دهیم اکنون که خانه احزاب فعال شد، چنین جلساتی در خانه احزاب مازندران برگزار شود چون احزاب صدای مردم هستند و نگاه من و استاندار چنین نگاهی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احزاب سیاسی انرژی جامعه سلامت معاون سیاسی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، حدود ۵۰ نفر از مخالفان فاشیسم در نشستی در سالن تئاتر «گوبانگن» که توسط احزاب سبزها و «وانسترپارتیت» برگزار شده بود، شرکت کردند.

پلیس اعلام کرد که سه نفر از افرادی که مورد حمله قرار گرفته بودند، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

حزب ضدنژادپرستی «اکسپو» که نمایندگانی در این نشست داشت، اعلام کرد «گروهی از نازی‌ها» پس از آغاز نشست وارد سالن شده و بمب‌های دودزا پرتاب کردند.

این حزب افزود: نازی‌ها با خشونت فیزیکی با شرکت‌کنندگان برخورد کرده و محل نشست را تخریب کرده و سپس نوعی بمب دودزا پرتاب کردند که ورودی سالن را پر از دود کرد.

«اولف کریسترسون» نخست وزیر سوئد، حمله به این نشست را وحشتناک خواند و افزود: این رفتار نفرت‌پراکنانه هیچ جایگاهی در جامعه باز و آزاد ما ندارد.

همه احزاب سیاسی سوئد نیز این حمله را محکوم کرده و آن را «حمله به دموکراسی» خواندند.

حزب وانسترپارتیت اعلام کرد، «افرادی که ظاهرا نازی بودند به رویدادی که در پی برابری میان همه افراد بود، حمله کردند.»

این حزب از «همه نیروهای سیاسی» خواست با «راست افرادی که دموکراسی ما را تهدید می‌کند» مبارزه کنند.

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟