Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسین امیری‌خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه مدارس کپری در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان نداریم ولی خیلی کار داریم تا نیاز فضا‌های آموزشی از نظر ایمنی به‌خصوص در دو شهرستان زلزله خیز زرند و کوهبنان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بازسازی و مقاوم‌سازی فضا‌های موجود و نیز استاندارد سازی تجهیزات به‌خصوص لوازم گرمایشی در مدارس استان کرمان امری الزامی است که باید به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشت افزود: مدارس شمال استان همراه با جنوب استان نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

امیری تصریح کرد: در شهرستان زرند تقریبا ۲۵ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که از ٢٢٧ ساختمان با حدود یک هزار و ۱۰۰ کلاس و اتاق برای تحصیل استفاده می‌کنند که کل فضا‌های آموزشی، پرورشی، خوابگاهی و ورزشی این شهرستان است.

او گفت: بیش از ٥٠ یا ٦٠ درصد این فضا‌ها نیاز به مقاوم‌سازی یا بازسازی دارند، البته در زلزله سال ٨٣ شهرستان زرند تعدادی از این مدارس بازسازی و نوسازی شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در این حوزه و با انتقاد از کندی عملیات اجرای این پروژه‌ها افزود: ١٠ یا ١٥ پروژه در حال اجرا ناتمام در این دو شهرستان وجود دارد که باید مسئولین آموزش و پرورش به همراه اداره نوسازی مدارس در این راستا برنامه ریزی عملیاتی و جدی تری را داشته باشند تا این پروژه‌ها زودتر به مرحله بهره برداری برسند.
انتهای پیام/ی

انتقاد از کندی عملیات اجرای  پروژه‌های آموزش و پرورش زرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند

دریافت 35 MB کد خبر 6093345

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند