Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@21:34:32 GMT

۶ مددجوی زندانی در یزد آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۲۷۰

۶ مددجوی زندانی در یزد آزاد شدند

اسلام افشون روز چهارشنبه در گفت  و گو با ایرنا افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون با همت خیران ۷۲ نفر از محکومان مالی جرائم غیرعمد در استان آزاد شدند.

به گفته وی هم اکنون ۱۶۴ نفر در این ارتباط زندانی هستند که برای آزادی آنها ۲۵۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی نیاز است ، امیدواریم با حمایت خیران، زمینه رهایی این افراد نیز فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندانیان جرائم غیرعمد شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه، نفقه و بدهی مالی هستند.

هم اکنون حدود چهار هزار نفر در استان یزد زندانی هستند که اتهام ۸۵ درصد آنها در ارتباط با مواد مخدر است و تلاش‌ها برای پذیرش این افراد در زندان استان‌های مربوطه ادامه دارد.

استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد آنها در ۲۱ شهر و بقیه در مناطق روستایی و عشایری و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر دیه زندان کمک های مردمی مواد مخدر یزد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

کد خبر 6097217 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود