Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@15:42:27 GMT

ناکامي دادگستري آمريکا در اجراي عدالت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۳۸۸

ناکامي دادگستري آمريکا در اجراي عدالت

خبرگزاری آریا- بیل دو بلاسیو: دادگستری آمریکا پس از 5 سال نتوانست درباه پرونده پلیس قاتلی که جوان سیاهپوست را به قتل رساند،عدالت را برقرار سازد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  شبکه تلویزیونی سی ان ان، شهردار نیویورک و نامزد دموکرات ریاست جمهوری در انتخابات 2020 آمریکا در واکنش به تعیین تکلیف پرونده ی پلیسی که «اریک گارنر» را به قتل رساند گفت: وزارت دادگستری در این 5 سال نتوانست عدالت را برقرار سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس قاتلی که اریک گارنر، جوان سیاهپوست را در شهر نیویورک خفه کرده بود در نهایت، بیش از 5 سال کشمکش قضایی، از کار برکنار شد و بازنشستگی خود را از دست داد.
بیل دو بلاسیو با انتقاد از وزارت دادگستری آمریکا گفت این وزارتخانه در دوره ی بسیار متفاوت ریاست جمهوری به ما در نیویورک تکلیف کرد که از پیگیری این پرونده خودداری کنیم و تاکید داشت خودشان رسیدگی می کنند؛ اما پنج سال گذشت و وزارت دادگستری هیچ کاری از پیش نبرد.
وی در بیان علت طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده ی پلیس قاتل اریک گارنر گفت: رسیدگی به این پرونده از آن جهت بود که وزارت دادگستری کارآمد نبود و نمی توانست عدالت را تحقق بخشد.
اریک گارنر جوان سیاه پوست در در تاریخ 17 ژوئیه سال 2014 در « تامپکینسویل کنتاکی» به علت فشردن گردن و قفسه سینه توسط پلیس آمریکا به  قتل رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناکامی دادگستری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

 سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: چشم انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان