Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «من تاجی ام» به طراحی و کارگردانی محمد زعفرانی از دوم شهریور در سالن شماره ۲ تماشاخانه نوفل لوشاتو ساعت ۲۰ روی صحنه می رود. در آستانه اجرا، پوستر این اثر نمایشی نیز رونمایی شد.

طرح متن «من تاجی ام » از رمان بلند نیمه تمامی از محمد زعفرانی به نام «تاجی» برداشت شده و به صورت کارگاهی همراه با محمد شبدار و راضیه بهرامی دراماتورژی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش مونولوگی است در سه پرده و یک پرده موخره که زندگی دختر خزانه دار ناصرالدین شاه را از زبان ندیمه، گربه و صندوقچه جواهرش بازگو می کند.

در این نمایش از آثار موسیقی استاد فقید محمد بهارلو و آثار نقاشی وحید چمانی در دکور، پوستر و بروشور استفاده شده است.

راضیه بهرامی، مهسا دامرودی، ‎ستاره الله دادی،‎ عاطفه ظفری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

کد خبر 4697919 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو تئاتر ایران کارگردان تئاتر پوستر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سریال ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه جشنواره آیینی و سنتی خانه سینما بازیگر سینما بازیگر تئاتر شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان در گرگان رونمایی شد.

این رویداد ملی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در ۲ بخش صحنه ای و خیابانی از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093882 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر