Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: به منظور پیشگیری از آتش سوزی شناور‌های تجاری سنتی از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ دستگاه پمپ بنزینی در حوضچه این بندر جمع آوری شده است.

 سید علی اکبر هاشمی افزود: این طرح با هدف پیشگیری از حوادث آتش سوزی با همکاری نیروی یگان حفاظت اداره بندر کنگان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: طبق بررسی‌های کمیته سوانح اداره کل بنادر و دریانوری استان بوشهر یکی از عوامل تاثیرگذار در آتش سوزی لنج‌ها در سال‌های اخیر استفاده از پمپ‌های بنزینی (روبین) در این نوع از شناور‌هاست.

هاشمی ادامه داد: ایمنی، همواره به عنوان مقوله‌ای مهم در دستور کار مدیریت بندر کنگان بوده است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

بندر کنگان در ۲۱۵ کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده و محوطه بندری آن چهار هکتار است.

این بندر در حوزه صیادی و تجارت فعالیت دارد.

انتهای پیام/ک

جمع آوری پمپ‌های بنزینی از بندر کنگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند