Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه پارس جنوبی جم در جلسه هماهنگی دیدار مقابل پرسپولیس شرکت نکردند. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که تیم فوتبال پارس جنوبی جم عصر فردا (چهارشنبه) باید در چارچوب هفته  اول نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف پرسپولیس برود، شرایطی بحرانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان پارس جنوبی که قرار بود پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی این مسابقه حاضر شوند، این کار را انجام ندادند تا حضور یا عدم حضور شاگردان فراز کمالوند در این مسابقه، در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

نشست رضاییان با مدیران منطقه ویژه پارس جنوبی

همچنین ممکن است کمالوند هم در نشست خبری پیش از بازی که از ساعت 14:30 امروز برگزار می‌شود، شرکت نکند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران پارس جنوبی‌جم پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران پارس جنوبی جم پرسپولیس تهران لیگ برتر فوتبال ایران پارس جنوبی جم پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس