Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی البرز با اشاره به حضور ۴ هزار و ۵۰۰ کودک نیازمند و ۲ هزار و ۵۰۰ کودک یتیم در البرز گفت: سامانه حامی آرزوها برای کودکان نیازمند و یتیم البرز راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز « محمد محمدی فر» مدیر کل کمیته امداد استان البرز از راه اندازی سامانه اینترتی آرزوها خبر داد و گفت : با ثبت آرزوها و دلنوشته های ایتام ،حامیان این کودکان آرزوهای آنان را برآورده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان البرز تعداد ایتام استان البرز را ۲ هزار و ۵۰۰ نفر  و کودکان نیازمند را ۴ هزار و ۵۰۰ نفر خواند و گفت : با فعال شدن سامانه حامی آرزوها با استقبال بسیار خوب مردم  و حامیان رو به رو شدیم که آرزوی ایتام مورد نظر را برحسب توانایی و علاقمندی خود می توانند برآورده کنند.

 

محمدی فر با اشاره به اهمیت محورهای اساسی نیازهای ایتام، مطرح کرد: بحث تامین معیشت، هزینه های جاری، کمک هزینه تامین سبد کالا برای فرزندان دارای سوء تغذیه وکمک هزینه درمانی برای بیماران و همچنین کمک  مسکن است.

 

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد همواره در حال خدمت گذاری است و با حضور خیرین و حامیان،  تصریح و سرعت بخشی  جهت کمک به ایتام افزون می شود .

 

محمدی فر با اشاره به کمک رسانی به کودکان تا مقاطع تحصیلی دکترا توضیح داد : حمایت از دانشجویان از قبیل لوازم التحریر، هزینه تحصیلی و تا شهریه دانشجویی در کنارشان هستیم؛  در حال حاضر 800 نفر دانشجو تحت پوشش کمک های شهریه  دانشجویی در استان البرز هستند که تا آنجا که انتظار می رود خود این افراد به جمع حامیان بپیوندند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان البرز در پایان افزود: برنامه های وسیعی جهت استعدادیابی ایتام داریم؛ استعداد های ورزشی ،هنری و شغلی داشته ایم  که 80 نفر استعداد قرآنی در طرح مشکات و بسیاری در رشته های ورزشی رتبه کسب کرده اند .

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر سومین جشنواره طنین مسجد جشنواره طنین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد جشن عید غدیر خم جشنواره طنین گلستان بیرجند محمدی فر خبرگزاری شبستان البرز کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان

به گزارشی خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، جمعی از اعضای هیات مدیره، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سید مجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

کد خبر 6092290

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند