Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:53:57 GMT

توضیح کلوپ درباره حرکت عجیب پیش از فینال CL

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۴۰۶

توضیح کلوپ درباره حرکت عجیب پیش از فینال CL

یورگن کلوپ درباره صحبت‌های اخیر در مورد استفاده‌اش از لباس زیر برند کریس رونالدو پیش از فینال چمپیونزلیگ توضیحاتی داده و می‌گوید آنها را هنوز نگه داشته است.  

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه فاش شد یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پیش از برگزاری فینال چمپیونزلیگ در ماه مه برای تغییر فضای رختکن تیمش با پوشیدن لباس زیر برند کریس رونالدو در رختکن ظاهر شده، درباره این ماجرا صحبت کرده و توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

لیورپول در آن فینال موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام جام قهرمانی را بالای سر ببرد و ناکامی خود در فینال سال گذشته را به فراموشی بسپارد.

 

کلوپ در مراسم دریافت جایزه بیلد در آلمان که او را به عنوان بهترین مربی سال انتخاب کرده بود اعتراف کرد که با لباس زیر برند کریس رونالدو در رختکن ظاهر شده تا به قول او یخ رختکن لیورپول را پیش از شروع مسابقه بشکند.

 

کلوپ در این باره گفت:" بله درست است. من چند سال قبل که برای خرید لباس زیر رفته بودم چند تا از برند کریس رونالدو خریده بودم. هنوز هم آنها را دارم ولی بعد از فینال چمپیونزلیگ دیگر از آنها استفاده نکرده‌ام".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" در جریان فینال عمدا آنها را پوشیدم و تا روی شکمم بالا کشیدم. قیافه‌ام خیلی خنده‌دار شده بود و روحیه بازیکنانم به کلی عوض شد".

 

کلوپ در ادامه اشاره کرد که ممکن است بعد از پایان کارش در لیورپول بازنشسته شود. او در این باره گفت:" فعلا امیدوارم دو سه سال آینده همانطور پیش برود که یکی دو سال اخیر پیش رفته. بعد از آن درباره آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. منظورم از گفتن این حرفها این است که اگر یک وقت اتفاق افتاد کسی غافلگیر نشود".

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم

تنها توافق فاینورد باقی مانده تا آرنه اسلوت جایگزین یورگن کلوپ شود.

طرفداری | لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما آنها ابتدا باید فاینورد را راضی کنند.

لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داده است. آرنه اسلوت اما در مصاحبه با ESPN از علاقه‌اش برای هدایت لیورپول گفته است.

دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم، تصمیم من مشخص است. فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند، منتظرم ببینم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد. من مطمئن هستم و منتظر خواهم بود تا باشگاه‌ها به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم